کد خبر: ۱۸۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

"دشمنان جز زبان اقتدار زبان دیگری را نمی‌فهمند"

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمنان جز زبان اقتدار ایران اسلامی، زبان دیگری را نمی‌فهمند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار نعمان غلامی در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح بروجرد، اظهار کرد: عراقی‌ها وقتی جنگ را تحمیل کردند به تصور خودشان با توجه به آغاز انقلاب فکر کردند کشور برای سقوط آماده است اما تجلی پیام‌های عاشورا و طلایه‎دار بودن حرکت انقلاب توسط یکی از فرزندان عاشورا این برنامه آنها را خنثی کرد.

وی افزود: هدف از تحمیل جنگ از سوی دشمن بعثی با حمایت کشورهای استکباری از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود که ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از این گردنه‌های سخت عبور کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: تجلی پیام عاشورا و عاشورایی شدن این ملت به رهبری ولایت همه معادلات دشمنان را خنثی کرده است.

سردار غلامی اضافه کرد: موقعیت امروز مقتدارنه ایران با حوادثی که در پیرامون ما وجود دارد و تجهیز و سازماندهی و حمایت سیاسی و نظامی از تکفیری‌ها در سوریه، عراق و یمن برای این است که دشمنان در دوران جنگ به نتیجه برسند و الان با جنگ نیابتی وارد میدان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان غافل هستند از اینکه پیام و ارزش‌های انقلاب در سراسر دنیا منتشر شده و ملت‌ها برای رهایی آماده هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: بسیجیانی در کشورهای دیگر با الگو گرفتن به دنبال رهایی خود هستند و انقلاب مانند خورشیدی است که وقتی طلوع می‌کند تاریکی‌ها فرار می‌کنند.

سردار غلامی با اشاره به رفتار تکفیری‌ها، اظهار کرد: امروز تکفیری‌ها در کشورهای دیگر جنایت‌های زیادی را در سکوت جوامع مدعی حقوق بشر انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تکفیری‌ها مخوف‌ترین اقدامات را علیه مسلمانان انجام داده‌اند و امروز تکفیری‌ها و گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه آخرین نفس‌های خود را می‌کشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمنان جز زبان اقتدار ایران اسلامی زبان دیگری را نمی‌فهمند، تاکید کرد: با مذاکره و امتیاز دادن جز اینکه فرصت‌ها را از دست دهیم راهی باقی نمی‌ماند و باید با دشمن با زبان اقتدار صحبت کرد و در داخل کشور برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.
*ایسنا