کد خبر: ۱۸۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۹

ابتکار: زنان پُست‌های مدیریتی خواهند گرفت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درصد بالایی از پست‌های مدیریتی از این پس در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت که ثمرات زیادی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ معصومه ابتکار امروز (شنبه) در دیدار با رسول زرگرپور، استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکل‌های فعالی در حوزه زنان در دولت یازدهم در استان اصفهان شکل گرفته است، اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست های دولت دوازدهم، ارتقای جایگاه زنان در حوزه های مدیریتی و انتصاب بانوان براساس شایسته سالاری است.

ابتکار با بیان اینکه حضور زنان در عرصه های مدیریتی مورد تایید قرار گرفته و به تصویب رسیده است، افزود: درصد بالایی از پست‌های مدیریتی از این پس در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان مأمنی برای زندگی و توسعه پایدار، گفت: اقتصاد پویا و مقاوم در گرو خانواده سالم است و با خانواده سالم آسیب‌ها کمتر و پیشرفتها بیشتر خواهد بود.

همچنین زرگرپور گفت: جایگاه و نقش زنان به عنوان ستون مستحکم خانواده در تربیت سرمایه‌های انسانی و نسل پویا، خلاق وکارآمد جامعه حساس و کلیدی است.

استاندار اصفهان با اشاره به ترفیع جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید، افزود: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته در دولت تدبیر و امید جایگاه زنان ارتقاء یافته و تفاوتها در بحث‌های مدیریتی کاهش یافته است.

وی افزود: استفاده از نقش مهم بانوان در جامعه و بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های ارزشمند آنان می تواند راهکاری مهم برای رفع بخشی از مشکلات موجود جامعه باشد.
*ایسنا