کد خبر: ۱۸۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۸

هجوم به پمپ بنزین ها در اربیل

بە دنبال سرازیر شدن شمار زیادی از اتومبیلها بە پمپ بنزینها در شهر اربیل و احتمال کمبود بنزین فرماندار اربیل در پیامی از مردم خواست ا ز هجوم بە پمپ بنزینها پرهیز کنند چرا که کمبود بنزین صحت ندارد و شرایط کاملا عادی است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نبز عبدالحمید فرماندار اربیل با اعلام این مطلب اذعان داشت: از شب گذشتە شایعاتی مبنی بر کمبود بنزین باعث سرازیر شدن اتومبیلها بە پمپ بنزین ها در سطح شهر شد در حالیکە کمبود و گران شدن بنزین صحت ندارد.

صفهای طولانی در پمپ بنزین ها در حالییست کە در یک ماە گذشتە نرخ یک لیتر بنزین در اقلیم کردستان عراق از هر لیتر ٥٠٠ دینار بە 7٥٠ دینار عراقی افزایش یافته است

فرماندار اربیل در خصوص گران شدن نرخ بنزین وارداتی افزود : افزایش بهای بنزین مربوط بە پیش از همە پرسی و در نتیجە مشکلات فنی است.

وی با تاکید بر عدم وجود مشکل درخصوص بنزین و دروازەهای مرزی از مردم خواست : از ایجاد صفهای طولانی در پمپ بنزینها پرهیز کردە و عامل فشار و ازدحام نشوند.

گزارش ها حاکی است برغم توصیه مسوولان ، مردم همچنان به مراکز سوخت رسانی هجوم می آورند.

مخالفتهای بین المللی و منطقه ای با برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق ساکنان این مناطق را نسبت به بروز بحران سوخت و انرژی و خوراک بشدت نگران کرده است.
*ایرنا