کد خبر: ۱۸۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۲

پیشمرگه های کُرد حمله تروریست های داعش را دفع کردند

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بغداد به نقل از مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که نیروهای پیشمرگه کُرد امروز یک حمله تروریست های داعش در جنوب کرکوک در شمال عراق را دفع و 11 تن از آنها را زخمی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ براساس این گزارش، رائد جودت فرمانده پلیس فدرال عراق امروز در گفت وگو با خبرنگاران در بغداد این مطلب را عنوان کرد.

وی افزود: تروریست های داعش ابتدا با حمله به موضع نیروهای پیشمرگه در روستای الزرقا در منطقه مرزی نزدیک توز خرماتو با مقاومت این نیروها روبه رو شدند، اما با ضد حمله پیشمرگه ها مواجهه و مجبور به عقب نشینی شدند.

وی همچنین از پیشروی نیروهای پلیس عراق به سمت العیاضیه در شمال تلعفر خبر داد و گفت: این نیروها برای حمایت از نیروهای ارتش وارد میدان شده و به تدریج در سه محور در مواضع تروریست های داعش نفوذ کردند.

جودت در ادامه از ورود نیروهای پلیس فدارل عراق به العیاضیه به عنوان آخرین سنگر تروریست های داعش خبر داد و گفت که این نیروها حتی یک کارخانه تولید مواد منفجره بسیار پیشرفته را در محله العیاضیه در غرب تلعفر در شمال عراق کشف کرده و مقادیر زیادی از این مواد و خود کارخانه را مصادره کردند.
*ایرنا