کد خبر: ۱۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۲

آتش سوزی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

حادثه آتش سوزی شب گذشته(2 مهرماه) پالایشگاه ستاره خلیج فارس باعث سوختگی شدید یکی از کارکنان شرکت اویکو شده است که در وضعیت وخیمی به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ منطقه خلیج فارس، شامگاه یکشنبه (دوم مهرماه) ساعت 19:30 در مسیر خط لوله گاز ورودی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک حادثه آتش سوزی رخ داد که مربوط به بخش شرکت ملی گاز و پیش از ایستگاه تقلیل فشار بوده است.

آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشانی، اچ اس یی و هدایت حراست پالایشگاه و حضور نیروهای شرکت گاز با تمهیدات لازم و سرانجام بستن شیر گاز از سوی این شرکت در ساعت 21:30 مهار شده است.

متاسفانه احسان داوودی یکی از کارکنان شرکت اویکو تنها مصدوم این حادثه است که دچار سوختگی شد و امروز قرار است با پیگیری مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای ادامه درمان به تهران منتقل شود.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأیید جراحت یکی از کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس، افزود: وی جوانی 27 ساله است که دچار سوختگی 95 تا 100 درصدی شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان خاطرنشان کرد: وی متأسفانه در وضعیت هوشیاری به سر نمی برد و وضعیت وخیمی دارد و مسئولان مربوطه درخواست انتقال این فرد مصدوم را دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان حوادث و سوانح سوختگی بندرعباس دارای تمامی امکانات کامل است، اضافه کرد: شاید انتقال این بیمار در شرایط فعلی دردی را دوا نکند اما مسئولین ذی ربط خواستار انتقال مصدوم به تهران را دارند که هنوز این امر انجام نشده است.

یک منبع آگاه از بررسی علت این موضوع خبر داد گرچه خبرنگار ایسنا همچنان پیگیر علت این حادثه است.
*ایسنا