کد خبر: ۱۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۹

پاتک سنگین پلیس تهران به مجرمان خیابانی

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بزرگ تعداد قابل توجهی سارق، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر و مجرمان اینترنتی را طی ۲۴ ساعت گذشته و در قالب طرح رعد ۲ دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار حسین رحیمی در مراسم رونمایی از کشفیات به دست آمده از مجرمان پایتخت که در طرح 24 ساعته رعد 2 دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانتری‌ها ظرفیت بزرگی را در برخورد با مجرمان و کشف جرم دارا هستند، طرح رعد 2 با محوریت پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها از دو هفته قبل آغاز شد و در 24 ساعت گذشته نیز دومین مرحله از این طرح در سراسر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح 24 ساعته 105 مخفیگاه سارقان، فروشندگان موادمخدر، مالخران و سایر مجرمان مورد ضربه پلیس قرار گرفت و 329 سارق و مالخر دستگیر و 161 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و تحت عملیات پلیس قرار گرفتند.

رحیمی در خصوص کشفیات به دست آمده از این اقدام پلیس گفت: در این طرح یک روزه 90 دستگاه خودروی سرقتی، 76 موتورسیکلت مسروقه، 105 دستگاه انواع دوچرخه به سرقت رفته و 350 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه از مجرمان کشف شد.

وی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش تمام اموال مطروحه کشف شده 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

* اجرای طرح پانجیا توسط پلیس فتای تهران

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به اجرای طرح بین‌المللی پانجیا در برخورد با فروش قاچاق انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در این طرح یک باند بزرگ عرضه داروها و مواد آرایشی قاچاق منهدم شد که داروهای و لوازم آرایشی از این باند بالغ بر 2 میلیارد تومان ارزش داشت.

* آمادگی پلیس برای برگزاری تشییع شکوهمند پیکر شهید حججی

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی در صبح روز چهارشنبه (فردا) گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنیت این مراسم برعهده پلیس پایتخت گذاشته شده است و تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید حججی پیش‌بینی شده است.

رحیمی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 9 صبح فردا در مسیرمیدان امام حسین تا میدان خراسان برگزار می‌شود از مردم خواست تا پایان این مراسم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند.
*تسنیم