کد خبر: ۱۸۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷

هر 8 فرنگی‌کار ایران راهی نیمه‌نهایی شدند

در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان می رود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا از صبح امروز سه شنبه در شهر عشق آباد آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

 پیکارهای کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا از صبح امروز به میزبانی شهر عشق آباد کشور ترکمنستان آغاز شده که نتایج نمایندگان کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با سیدیلا تازایف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف  یوای یاماتو از ژاپن  می رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتیجه ۴ بر یک روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل سیف اله سلطونشوخی از تاجیکستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بلفکه در این مرحله به مصاف آرام واردانیان از ازبکستان می رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر محمد مچیک از لبنان کشتی را مغلوب کرد وی در دور دوم جفرسون ماناتاد از فیلیپین را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر یک از سد هشمت اله مالیک خلیل از افغانستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. بلفکه در این مرحله به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۹۸ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۷ بر ۳ از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده برای حضور در دیدار فینال با برنده کشتی گیران قرقیزستان و چین مسابقه می دهد.
*مهر