کد خبر: ۱۸۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۲

جزییات پوشش تصویری مراسم تشییع شهید حججی

رییس مرکز تولید و فنی سیما از استقرار سه واحد سیار مجهز به ۱۴ دوربین برای پوشش تصویری مراسم تشییع شهید مدافع حرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از روابط عمومی سیما، مجید شعبان‌پور با اشاره به تداخل هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم و رجعت عارفانه شهید مدافع حرم، محسن حججی روزهای پرکاری را برای همکاران خود پیش بینی کرد.

وی با اشاره به استقرار سه واحد سیار در میدان امام حسین (ع) تهران برای پوشش کامل تصویری تشییع پیکر شهید حججی، تاکید کرد: این مراسم به صورت زنده برای شبکه یک ارسال شده و دیگر شبکه‌ها نیز از تصاویر ارسالی بهره می‌برند.

شعبان‌پور در ادامه از فعالیت بیش از ۹۰ تن از همکاران خود در مرکز تولید و فنی برای مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم خبر داد و افزود: با توجه به شروع ماه محرم و برگزاری آیین‌هایی همچون مراسم شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل و عزاداری‌های روزهای تاسوعا و عاشورا و برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس همکاران ما در مرکز تولید و فنی سیما آماده سرویس دهی به درخواست‌های متعدد در تهران و مراکز استان ها هستند.

وی اضافه کرد: در کنار امکانات مستقر در اماکن مهمی همچون حسینیه امام (ره)، حرم حضرت معصومه (س)، حرم امام رضا (ع)، حرم عبدالعظیم حسنی و ... واحدهای سیار مرکز تولید و فنی به صورت آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به این مکان‌ها اعزام شوند.

رییس مرکز تولید و فنی همچنین از اعزام دو واحد سیار به زنجان و آران و بیدگل سخن گفت و اضافه کرد: همچون سال های گذشته پخش مراسم عزاداری از زینبیه و حسینیه اعظم زنجان و نمایش شور حسینی مردم آران و بیدگل همچنان در دستور کار این مرکز قرار دارد و همکاران ما همچون سنوات پیش این مراسم را پوشش می دهند.

وی تاکید کرد: نیروهای این مرکز در کنار برنامه‌های معمول هفتگی شبکه‌های سیما همچون فوتبال، «حالا خورشید»، نماز جمعه و ... در طول ایام محرم در آماده باش کامل به سر می‌برند تا جوابگوی نیاز برنامه‌های مختلف در زمینه پوشش تلویزیونی مورد نیاز باشند.
*ایسنا