کد خبر: ۱۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۳۴

واکنش یک نماینده به حکم انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار: من برادر ۲ شهید هستم/این بحث‌ها را رها کنید/بروید دنبال افراد کله‌گنده!

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت که این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه‌درشت‌ها کجا هستند!
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت که این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه‌درشت‌ها کجا هستند!

مهرداد لاهوتی بائوج در واکنش به سوالی درباره انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار چاف و چمخاله اعلام کرد: این بحث‌ها را رها کنید. بروید دنبال افراد کله‌گنده!

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر پیشین خود مبنی بر اینکه فرزندش هرگز شهرداری چمخاله را نمی‌پذیرد، گفت: خبرنگاران باید به‌دنبال سوژه‌های بزرگ باشند. بروید ببینید به‌عنوان مثال خانواده وزرا و معاونانشان کجا هستند. ببینید خانواده آقای جهانگیری کجا هستند.

نماینده اعتدالگرای لنگرود در مجلس با این حال درباره وضعیت خانواده‌اش توضیح داد: وضعیت خانوادگی من مشخص است. من برادر ۲ شهید هستم. یکی از برادرانم سال ۶۵ و برادر دیگرم هم سال ۶۶ شهید شده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: خودم هم جانباز هستم و یک برادر دیگرم هم جانباز است. پدرمان هم حدود ۳۰ ماه در جبهه‌ها جنگیده است.

لاهوتی با این حال از توضیح درباره انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار چمخاله خودداری کرد و گفت: شهرداری این شهر کوچک را رها کنید. بروید دنبال دانه‌درشت‌ها!

مهرداد لاهوتی بائوج چندی پیش در پی انتشار اخباری درخصوص احتمال انتصاب فرزندش کمیل لاهوتی بائوج به‌عنوان شهردار چاف و چمخاله در استان گیلان، ضمن تکذیب این اخبار، گفته بود که اگر کسی حکم انتصاب فرزندش را نشان دهد، به آن فرد یک سکه خواهد داد.