کد خبر: ۱۸۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۴

کشف بیش از 18 تن انواع مواد مخدر در تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از 18 تن انواع مواد مخدر در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: به دلیل افزایش جمعیت و گستردگی جغرافیای استان تهران در جهت ارائه خدمات انتظامی مطلوب به شهروندان، بنا بر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، استان تهران به سه فرماندهی غرب استان تهران، شرق استان تهران و تهران بزرگ تقسیم شد.

وی با اشاره به جغرافیای فعالیتی پلیس غرب استان تهران افزود: محدوده فعالیتی پلیس غرب استان تهران از بزرگراه آزادگان تا جاده اشتهارد، از شمال به استان البرز و از جنوب به استان مرکزی و ساوه، از جنوب شرقی به استان قم منتهی شده و 6 شهرستان اسلامشهر، رباط‌کریم، بهارستان، ملارد، قدس و شهریار را با جمعیت بالغ‌بر 3 میلیون نفر شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تلاش مجموعه پلیس غرب استان تهران در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 راه ارتباطی بین پلیس و مردم بوده و با توجه به وجود برخی مشکلات در این حوزه و آسیب‌شناسی انجام‌شده در آن، مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در سطح استان متمرکز شده و به‌صورت تمرکزی و با نظارت بیشتر بر اجرای مأموریت می‌پردازد.

خانچرلی با اشاره به عملکرد یک‌ساله فرماندهی انتظامی غرب استان از هفته ناجای سال گذشته تا هم‌اکنون بیان کرد: در مدت‌زمان گذشته، بیش از 18 تن انواع مواد مخدر و در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای برخورد با معضل قاچاق، کالای قاچاق به ارزش 870 میلیارد ریال توسط پلیس کشف شد.

وی تصریح کرد: پلیس غرب استان تهران سعی دارد امنیت مطلوبی را برای شهروندان در غرب استان تهران به ارمغان بیاورد و امیدواریم با افزایش اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی روزبه‌روز شاهد افزایش بیشتر امنیت در غرب استان تهران باشیم.
*فارس