کد خبر: ۱۸۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۶

64 درصد آمریکایی ها حداقل یک محصول اپل دارند

به نقل از یک گزارش جدید، 64 درصد آمریکایی ها صاحب یکی از محصولات اپل هستند که نشان از علاقه‌ی گسترده‌ی مردم این خطه از کره خاکی به تولیدات یک شرکت داخلی‌شان است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ معین کریمی: به نقل از یک گزارش جدید، 64 درصد آمریکایی ها صاحب یکی از محصولات اپل هستند که نشان از علاقه‌ی گسترده‌ی مردم این خطه از کره خاکی به تولیدات یک شرکت داخلی‌شان است.

با توجه به نظرسنجی اقتصادی جدید CNBC از مردم ایالات متحده، 64 درصد آمریکایی ها حداقل صاحب یکی از محصولات اپل هستند. البته در نظر داشته باشید که این نظرسنجی در بین 800 فرد مختلف از سراسر ایالات متحده برگزار شده است که نمی‌تواند عدد بزرگی باشد.
 
این رقم شوکه آور است، به خصوص وقتی آن را با نخستین نظرسنجی برگزار شده در سال 2012 میلادی مقایسه می‌کنیم که در آن آمار، نتیجه 50 درصدی به دست آمده بود. بدین ترتیب، تعداد افرادی که عملا از هیچ یک از محصولات کمپانی اپل استفاده نمی‌کنند بسیار کم است و نمی‌توان به آن میزان پرداخت.
 
در این گزارش آمده است: «محصولات اپل در نظر گرفته شده برای نظرسنجی مذکور (بر حسب گروه درآمدی، سن، نژاد، جنسیت و محل زندگی افراد) تقریبا در دست بیشتر از نصف جمعیت ایالات متحده آمریکا وجود دارد. نرخ مالکیت خانوار کمتر از 50 درصد برای تنها برخی از گروه‌ها شامل بازنشستگان و زنان بالای 50 سال است. درآمد این افراد زیر 30 هزار دلار در سال است.»

وب سایت گجت نیوز:جای تعجب نیست که آیفون بین ثروتمندان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. 87 درصد آمریکایی‌هایی که صاحب درآمد سالانه بیش از 100 هزار دلار هستند، حداقل دارای یکی از محصولات اپل هستند و هر خانوار آن‌ها به طور متوسط صاحب 4.7 محصول اپل ، در مقایسه با یک محصول اپل در خانوارهای کم درآمد است. همچنین جالب توجه است که میزان تصاحب محصولات اپل در هر خانوار از آمریکایی‌های ساکن غرب، 3.7 دستگاه بوده و در بخش جنوبی این میزان به 2.2 دستگاه می‌رسد.