کد خبر: ۱۸۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۸

تیم‌های مطرح آسیا در حال حذف از لیگ قهرمانان/ نوبت به استقلال و پرسپولیس می‌رسد؟

بعد از چند تیم سرشناس عربستانی نوبت به تیم های مطرح امارات رسیده تا در آستانه محرومیت از حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.
 فدراسیون فوتبال عربستان سه روز پیش اسامی باشگاه‌هایی که موفق نشدند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کنند را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ طبق این خبر، تیم های مطرحی مثل الاتحاد، النصر و الشباب که از بزرگترین باشگاه‌های عربستان هستند به خاطر بدهی مالی نتوانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند.

حالا نوبت به اماراتی ها رسیده که در آستانه حذف از حضور در دوره لیگ قهرمانان آسیا باشند چرا که در بین تیم هایی که نتوانسته اند فعلا مجوز حضور بگیرند نام های مطرحی دیده می شود.

کمیته صدور مجوز حضور باشگاه‌های امارات در آسیا رسما اعلام کرد که باشگاه‌های الوصل، الشارجه، النصر، الظفره و الامارات رسما مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را کسب کرد.

در بین باشگاه هایی که نتوانسته اند مجوز بگیرند نام العین و الاهلی قدیم (شباب الاهلی جدید) دیده می شود که ظاهرا ۵ روز وقت دارند تا به کمیته استیناف اعتراض کنند.
 
تیم های مطرح ایران از جمله استقلال و پرسپولیس نیز همین وضعیت را دارند و اگر نتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند از حضور در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا محروم می شوند.