کد خبر: ۱۸۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۱

احتمال ساخت سه گانه ویژه «هالک»

استودیو مارول به دلایل مختلفی نمی‌تواند هالک (Hulk) را در همان مسیری قرار دهد که بیشتر قهرمانان دنیای سینماتیک مارول در آن قرار دارند. فیلم انفرادی از هالک ساخته نخواهد شد و او اساسا در فیلم‌های پیش رو بعنوان شخصیت اصلی ظاهر نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اما این موضوع کار مارک روفالو ( Mark Ruffalo) را متوقف نخواهد کرد و کیوین فیج ( Kevin Feige) اخیرا خاطر نشان کرده است که قصد دارد تا یک سه گانه‌ی ویژه از هالک بسازد، هر چند مارک روفالو اخیرا گفته است که کاراکتر منحصر بفردی از هالک در فیلم‌های Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، The Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) و فیلم بدون عنوان Avengers 4 (انتقام جویان ۴) دیده خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب حرف‌های مارک روفالو را می‌بینیم. با  همراه باشید.

اساسا، کیوین فیج قبل از این‌ها من را کنار کشید و گفت: اگر قصد داری یک فیلم مستقل از هالک بسازی، می‌خواهی چگونه باشد؟ و من گفتم: فکر می‌کنم باید به این و این و این صورت باشد، و او گفت: من این را دوست دارم. چرا این کار را در سه فیلم بعدی انجام ندهیم؟ با Thor 3 شروع کنیم و سپس آن‌را به Avengers 3 و ۴ ببریم . و من این را تایید کردم و گفتم عالی است. بنا براین ما این کار را شروع خواهیم کرد.

هواداران تا سال ۲۰۱۵ و با فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) هالک شگفت‌انگیز را بر روی پرده‌ی سینما ندیدند، اما در دو سال بعدی ما این ابرقهرمان را در فیلم‌ها با عناوین مختلف، زیاد شاهد خواهیم بود. این سه فیلم، مارک روفالو را در موقعیت ویژه‌ای قرار می‌دهد و استودیو می‌تواند بر روی او سرمایه گذاری کند.

در طول صحبت با مارک روفالو و در کنفرانس خبری لس آنجلس برای فیلم Thor: Ragnarok، به طور خاص از روفالو خواسته شد تا از برنامه‌ها برای آینده‌ی شخصیت هالک بگوید. او در مورد این فیلم خاطر نشان کرد که شخصیت هالک یک عنصر کلیدی در سه گانه خواهد بود. وی ادامه داد:

شخصیت هالک در این فیلم برای من بسیار هیجان انگیز است. او مثل یک بچه است! مثل یک بچه‌ی پنج یا شش ساله. بنابراین همان دیدگاه‌ها را دارد و همان بینش از دنیا و این بنظر سرگرم کننده است. این موضوع در مورد کریس همثورث (Chris Hemsworth) نیز صادق است. ما قصد داریم تا شخصیت‌هایمان را در این فیلم مجددا بسازیم.

هنگامی که این به یک بلاک باستر تبدیل شد، هالک همواره در پی تطبیق شخصیتش بوده است، زیرا همواره یک کنش دائمی بین داستان یک انسان و اعمال یک هیولا وجود دارد. حفظ تعادل بین این دو، هنگامی راحت تر شد که او یک نقش مکمل را داشته باشد. پس حضور او در Thor: Ragnarok و The Avengers: Infinity War و Avengers 4 بسیار جالب‌تر خواهد بود.
 
سینما گیمفا: هالک در بین شخصیت‌های Avengers قبلی،از همه برجسته‌تر بود؛ چرا که فیلم انفرادی از خودش نداشت و استودیو می‌دانست که باید نقش او را پر رنگ‌تر نشان دهد. پس بنظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند در آینده‌ی نزدیک شخصیت ویژه‌ای از بروس بنر را روانه‌ی فیلم کنند.

هواداران مارول بسیار منتظر بازگشت هالک به روی پرده‌ی سینما بوده‌اند و این اتفاق در سوم نوامبر سال جاری با فیلم Thor: Ranarok می‌افتد.