کد خبر: ۱۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۹

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

 تغییر نام یک فیلم، اتمام یلیت‌های سه روز نخست «الیور توئیست»،هفته پایانی اجراها در ایرانشهر، رونمایی پوستر فیلم‌های «شکلاتی» و «انزوا» و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

نام فیلم سینمایی «آتش و قداره» به «عشق و آتش» تغییر یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، نام فیلم سینمایی «آتش و قداره» که هم‌اکنون در مراحل صداگذاری قرار دارد، به «عشق و آتش» تغییر پیدا کرد. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد عرب‌ با پایان تدوینش توسط روزبه کلباسی، در حال حاضر مراحل پایانی فنی را پشت سر می‌گذارد و بزودی آماده نمایش خواهد شد.

«عشق و آتش» یک ملودرام اجتماعی است و اکثر بازیگرانش از جمله حسین یاری و مهران غفوریان با ظاهر و گریمی کاملا متفاوت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت الله صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «عشق و آتش» آمده: من می‌دونم جای تو، تو قلب من کجاست... ولی... نمی‌دونم... اصلاً جایی تو قلب تو دارم یا نه؟... تو منو قبول کردی فقط به خاطر...؟

اتمام بلیت‌های سه روز نخست نمایش موزیکال «الیور توئیست»
 
پیش فروش بلیت های  پنج روز آغازین الیور توئیست از ساعت  ١٢ ظهر امروز 13 آبان در سایت ایران کنسرت و ایران نمایش آغاز شد و کمتر از 3  ساعت بلیط های 3 روز اول تمام شد.
 

هفته پایانی چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های «بکت» و «گالیله» در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و «اسطوره می‌شوم» و «دولت ضعیفه» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هفته پایانی اجراهای خود را سپری می‌کنند.

 2 نمایش «بکت» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی و «گالیله» به کارگردانی علی پویان که به ترتیب از 13 و 16 مهر در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته بودند در روز یک‌شنبه 15 آبان اجرای عمومی خود را پایان خواهند داد.

همچنین 2 نمایش «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی و «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی در سالن استاد سمندریان نیز که به ترتیب از 13 و 17 مهر در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرده بودند در روز سه‌شنبه 16 آبان آخرین اجرای خود را در این مجموعه به صحنه خواهند برد.

بازی زهرا شایان فر در «11 نفر»

زهرا شایان فر نویسنده و کارگردان تئاتر با نمایش «11 نفر» به کارگردانی حسام کلانتری دوباره به روی صحنه بازمی‌گردد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه تئاتر «صلح»، نمایش «11 نفر» با نویسندگی محمداحسان مصحفی و حسام کلانتری و با کارگردانی حسام کلانتری به زودی در خانه‌فرهنگ رایزن روی صحنه می‌رود.

زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی گروه بازیگران «11 نفر» را تشکیل می‌دهند و جوانه دلشاد در بخش کلیپ گروه را همراهی می‌کند. این نمایش آبان‌ماه و به مناسبت دهه آخر صفر روی صحنه می‌رود.

«11 نفر» در بستری تاریخی ماجرای ترور پیامبر را روایت می‌کند اما اثری کاملا مدرن است که تضادها و احساسات انسان را در جهان سیاسی‌اجتماعی عصر حاضر و در سراسر دنیا را نشان می‌دهد.

«11 نفر» جدیدترین اثر گروه تئاتر «صلح» است.


پوستر فیلم سینمایی "شکلاتی" رونمایی شد
 
در سینما و تئاتر چه خبر است؟
 
پوستر "شکلاتی" که فیلمی برای کودکان و خانواده‌ها است، در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
این فیلم ساخته سهیل موفق به تهیه کنندگی ایرج محمدی از اوایل آذر ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می‌شود.


همچنین این فیلم در دومین حضور بین المللی خود در جشنواره فیل طلایی هند که از ١٧ تا ٢٣ آبان ماه برگزار می شود به رقابت می‌پردازد.
 
عوامل "شکلاتی" در حمایت از اکران فیلم های کودک و نوجوان شب گذشته ١٢ آبان ماه در سینما آزادی به تماشای فیلم "قهرمانان کوچک" که این روزها گیشه موفقی دارد، نشستند.
"شکلاتی" پس از استقبال مردم در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و نامزدی در چندین رشته، به زودی در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم رشد که آذرماه برگزار می شود، به رقابت می پردازد.
 
در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی ،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک :محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می پردازند.

پوستر فیلم سینمایی «انزوا» رونمایی شد
 
در سینما و تئاتر چه خبر است؟

در آستانه اکران عمومی، پوستر فیلم سینمایی پربازیگر «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی رونمایی شد.

فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پس از فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گروه استقلال اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد و پوستر اول فیلم برای اکران عمومی توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است.

قرارداد اکران فیلم سینمایی «انزوا» در شورای صنفی نمایش برای گروه استقلال به ثبت رسیده است و پخش فیلم نیز برعهده موسسه تولید و توزیع درخشان آفتاب عالمتاب خواهد بود و به زودی شاهد اکران گسترده فیلم در سینماهای تهران و شهرستانها خواهیم بود.

براساس این گزارش، علاوه براینکه اکران عمومی «انزوا» در ایران بزودی آغاز می‌شود، حضورهای بین‌المللی فیلم نیز آغاز شده است و در حال حاضر این فیلم در بخش رقابتی بهترین فیلمبردار اول در جشنواره «کمراایمج» لهستان با با آثاری از کشورهای امریکا، اوکراین، انگلستان، لهستان، دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: «زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست...».

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

«انزوا» یکی از پربازیگرترین فیلم‌های اکران سال 96 است و در آن امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تخفیف ویژه نمایش کوکوی کبوتران حرام برای دانشجویان

نمایش «کوکوی کبوتران حرم» جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری وکارگردانی افسانه ماهیان با رویکردی اجتماعی و بیان دغدغه های زنان که این روزها در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است تخفیف ۵۰% را برای دانشجویان علاقه مند به تماشای این اثر در نظر گرفته است.

دانشجویان می‌تواننددر طول هفته با مراجعه به گیشه‌ی فروش پردیس تئاتر شهرزاد و ارائه کارت دانشجویی از این تخفیف بهره مند شوند.

 این نمایش تا 16 آبان ماه تمدید شده است.

همچنین : این نمایش 12 پرسوناژ زن دارد و مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می‌پردازند.