کد خبر: ۱۹۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۸

سینما آستارا در دست نوسازی قرار گرفت

جمال ساداتیان با ارایه گزارشی از پیشرفت ساخت پردیس «مگاپارس» اعلام کرد سینما آستارای تجریش نیز در دست نوسازی است و تلاش می‌شود به جشنواره فجر در بهمن ماه برسد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ جمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما با اشاره به مراحل ساخت پردیس «مگاپارس» در خیابان شریعتی تهران گفت: پردیس «مگاپارس» دارای هشت سالن نمایش است که در این فکر هستیم تا ۲ سالن از این هشت سالن را در اختیار تئاترهای کلاسیک قرار دهیم تا دوستانی که در این حوزه فعالیت دارند بتوانند آثار خود را در این پردیس روی صحنه ببرند.

مدیر موسسه سینمایی «بشری فیلم» بیان کرد: تعدادی از دوستان هنرمند تئاتر که در زمینه آثار نمایشی کلاسیک فعالیت می کنند با حضور در این پردیس از فضای سالن ها خوششان آمد و نقطه نظراتی نیز درباره سالن ها داشتند که به احتمال زیاد این نظرات اعمال می شود.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: پردیس «مگاپارس» از جمله مجموعه هایی است که این ظرفیت را دارد تا تبدیل به مرکز نمایشی در تهران شود و حتی با توجه به طراحی سالن ها در این پردیس علاوه بر سالن سینما و تئاتر، یک سالن کنسرت موسیقی با ظرفیت ۶۰۰ نفر نیز می توان در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه می توان پردیس «مگاپارس» را تبدیل به یک مرکز ثقل سه هنر تئاتر، موسیقی و سینما دانست، بیان کرد: با افتتاح این پردیس بیش از ۱۶۰۰ صندلی به ظرفیت سینمای ایران اضافه می شود. برای سالن های تئاتر نزدیک به ۳۵۰ صندلی و برای موسیقی نزدیک به ۵۰۰ صندلی به ظرفیت سالن ها اضافه می شود.

مدیر پردیس سینمایی «قلهک» توضیح داد: اگر بودجه مناسب تامین شود و با توجه به وعده ای که مدیران پروژه به ما داده اند، تا نوروز ۹۷ این پردیس آماده بهره برداری می شود.

وی درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی بهره برداری هرچه سریعتر از پردیس «مگاپارس» است و همچنین پروژه نوسازی سینما «آستارا» تجریش را نیز برعهده داریم. این سینما نیز در حال تبدیل شدن به ۳ سالن سینما شامل یک سالن با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر و ۲ سالن با ظرفیت ۱۲۰ صندلی است.

ساداتیان در پایان گفت: تلاش ما این است که سینما آستارا برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود تا در منطقه شمیرانات نیز سینمای مناسبی برای نمایش فیلم های فجر وجود داشته باشد.
*مهر