کد خبر: ۱۹۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۳

وزیردفاع: تحت فشار هیچ تحریمی قرار نگیریم

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: با عملیاتی‌شدن اقتصادمقاومتی فاصله زیادی وجود دارد و طی‌شدن این مسیر به عزم ملی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی شامگاه پنجشنبه درجریان بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه افزود: امروز صحنه اصلی مبارزه، صحنه اقتصادی است چرا که دشمن همه تمرکز خود را بر این حوزه قرار داده است. مسئولان کشوری نیز مصمم هستند اقتصاد را به جایی برسانند که تحت فشار هیچ تحریم و محدویتی قرار نگیریم.

سرتیپ حاتمی افزود: کارهایی که انجام شده و یا در حال انجام است، این بحث را به یک سطح قابل قبولی رسانده اما تا سطح ایده ال که درواقع مردم بتوانند در آسایش و رفاه کاملی زندگی کنند، به طور قطع فاصله زیادی داریم و با عزم ملی این مسیر طولانی طی شود.

وی همچنین در بازدید ازمهرانه ( انجمن حمایت از بیماران سرطانی) نیز گفت: مهرانه با حمایت100 درصدی مردم و خیرین تاسیس شده و مجموعه ای که پشتیبانی مردم باشد، نه محروم شدنی و نه تحریم شدنی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وسعت خدمتگزاری مهرانه در حوزه خدمات رادیوتراپی و اسکان به بیماران سراسر کشور و ارائه خدمات رایگان ( 85 تا 100 درصدی) دارو، جراحی و پاراکلینیکی به بیماران داخل استان زنجان و مناطق تابعه بسیار ارزشمند است.انجمن حمایت از بیماران سرطانی ( مهرانه ) در مسیر اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری گام های بزرگی برداشته و این عین اقتصاد مقاومتی است.
*ایرنا