کد خبر: ۱۹۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۹

مکان دیگری به تالارهای برگزاری کنسرت اضافه شد

پردیس سینمایی «مگامال» که در غرب تهران واقع شده به جمع تالارهای برگزاری کنسرت در پایتخت پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سالن شماره یک پردیس سینمایی «مگامال» به مدیریت منوچهر محمدی تهیه کننده سینما با پایان ایام سوگواری ماه های محرم و صفر رسما به جمع تالارهای میزبان برگزاری کنسرت های موسیقی می پیوندد.

این پردیس سینمایی که از چندی پیش فعالیت خود را در شهرک اکباتان تهران آغاز کرده بعد از ایام سوگواری میزبان مخاطبان موسیقی با اجرای چند کنسرت خواهد بود. بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته گروه موسیقی «روناک» به سرپرستی کیوان علی محمدی، گروه بندری «آوای موج» به سرپرستی محسن آقایی، هژیر مهرافروز خواننده موسیقی ایرانی از جمله گروه ها و هنرمندانی هستند که طی هفته های آینده در پردیس سینمایی مگامال کنسرت‌هایی را برگزار می کنند.

فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تیر ماه سال جاری در دیدار با مدیران این مجموعه تجاری تفریحی بر ضرورت توسعه فضاهای اجرای صحنه ای موسیقی تاکید کرد.

منوچهر محمدی هم در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مدیر کل دفتر موسیقی و توجه وی به توسعه فضاهای اجرای صحنه ای توسط بخش خصوصی با ارایه گزارشی به ظرفیت های این مجتمع اشاره و آمادگی این مجموعه را برای برگزاری اجراهای صحنه ای موسیقی براساس ظرفیت سالن های موجود اعلام کرد.

پردیس مگامال واقع در فاز دوم شهرک اکباتان اوایل سال ۱۳۹۶ با ۱۰ سالن و ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ صندلی به بهره برداری رسید.
*مهر