کد خبر: ۱۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۵۵

آخرین خبرها از زلزله کرمانشاه / 436 کشته و 10179 مجروح / وقوع 647 پس لرزه

این زلزله یکشنبه شب (21 آبان) رخ داد و تاکنون در استان کرمانشاه 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته و درنتیجه آن 31 هزار واحد مسکونی به صورت کلی و جزئی تخریب شده است.
این زلزله یکشنبه شب (21 آبان) رخ داد و تاکنون در استان کرمانشاه 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته و درنتیجه آن 31 هزار واحد مسکونی به صورت کلی و جزئی تخریب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رهبر معظم انقلاب پس از این حادثه همه دستگاه های لشکری و کشوری را با همه توان و امکانات خود و سرعت عمل در کمک رسانی به آسیب‌ دیدگان فرا خواندند.

رئیس جمهوری نیزاز لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندارکرمانشاه دستورات لازم برای امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان را صادرو معاون اول خود را مامور رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان کرد و به برخی از وزرا برای حضور در منطقه حادثه دیده دستور داد و روز سه شنبه هفته گذشته برای همدردی با آسیب دیدگان و بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه رفت.

یکشنبه 28 آبان

14:44
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از ارسال 70 کانکس به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای ادامه تحصیل دانش آموزان خبر داد.

13:08
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش تامین داروهای کمیاب بیماران خاص در مناطق زلزله زده را برعهده گرفته و این اقلام دارویی را در سریعترین زمان ممکن برای این دسته از افراد فراهم می کند.

12:54
آغاز کار بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب

12:43
رییس مجلس شورای اسلامی در سفر به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: مساله اصلی مردم زلزله زده غرب استان کرمانشاه در مرحله اول اسکان موقت و سپس بازسازی ساختمان ها است.

12:40
سلطانی فر در بدو ورود به کرمانشاه از آمادگی کامل وزارت ورزش و جوانان برای ادامه امداد رسانی ها به افراد حادثه دیده خبر داد.

12:36
تیم های پرستاری برای مراقبت از زلزله زدگان به صورت هفتگی به مناطق زلزله زده اعزام می شوند

12:31
ارسال 80 هزار لیتر سوخت رایگان برای زلزله زدگان

11:51
وزیر نیرو پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی سازمان های مستقر در کرمانشاه و استان های معین شرایط آب و برق منطقه به وضعیت مناسبی رسیده و تاکنون 4 هزار چادر در نقاط مختلف مناطق زلزله زده برق دار شده است.
11:46
هم اکنون 65 اکیپ دامپزشکی متشکل از نیروهای استان کرمانشاه و اکیپ های اعزامی از استان های معین با توان حداکثری در مناطق زلزله زده مستقر شده و در حال پاکسازی هستند.

11:39
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه، از وقوع 647 پس لرزه تا ساعت 11 ظهر امروز (یکشنبه 28 آبان) در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

11:38
نوبخت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی،
واریز281 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای جبران خسارات مناطق زلزله به حساب بنیاد مسکن.

10:56
اعضای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان با سفر به استان کرمانشاه در میان زلزله زدگان حضور یافته و از آن ها دلجویی کردند.

10:42
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ؛ زلزله کرمانشاه را مهمترین مسائل روز کشور دانست و گفت: تصور من این است حضور و کمک رسانی دولت و مردم در زلزله کرمانشاه سریعتر ، بهتر و جامع تر از سال های گذشته بود که جای تشکر دارد.

10:42
رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در جریان سفر به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه و دیدار با مردم شهر ازگله(کانون زلزله) از توابع شهرستان ثلاث باباجانی، از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست هرچه سریعتر نسبت به بازسازی خانه های ویران شده مردم اقدام کند.

10:22
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز - یکشنبه - وارد استان کرمانشاه شد برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب این استان به شهر ازگله(کانون زلزله) از توابع شهرستان ثلاث باباجانی رفت و از نزدیک با مردم زلزله زده این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

8:59
رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در بدو ورود به کرمانشاه گفت: اگر نیاز باشد، مجلس هم مصوباتی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور خواهد داشت.

در حال بروز رسانی ... .