کد خبر: ۱۹۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۱

آغاز ۲۸۰ میلیون دلاری «لیگ عدالت» در جهان

فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» به طور همزمان در سینماهای آمریکا و ۶۶ کشور در گیشه بین‌الملل به روی پرده رفت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «لیگ عدالت» پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی «زاک اسنایدر» و نویسندگی «کریس تریو» در اولین هفته نمایش خود در بیش از ۱۱۶۰ سالن سینمایی ۶۵ کشور جهان نمایش خود را آغاز کرد و به فروش ۱۸۵.۵ میلیون دلار دست یافت.

فروش آغازین «لیگ عدالت» در گیشه بین‌الملل بیش از فروش ۱۲۵ میلیون دلاری «زن‌ شگفت‌انگیز» و کمتر از فروش ۲۵۶ میلیون دلاری «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» دو فیلم  اخیر مجموعه سینمایی مارول است.

این فیلم همزمان در بیش از ۴ هزار سالن سینمایی در سینماهای آمریکا نیز به روی پرده رفت و به فروش آغازین کمتر از انتظار ۹۵ میلیون دلار دست یافت تا این فیلم ابرقهرمانی در هفته نخست اکران در مجموع فروش جهانی ۲۸۰ میلیون دلار را تجربه کند.

فیلم جدید «ثور: راگناروک» نیز در ادامه اکران خود، ۴۵.۹ میلیون دلار به فروش جهانی خود اضافه کرد و مجموع فروش خود را به ۷۳۸ میلیون دلار ارتقاء داد و نهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تا به امروز نام گرفت.

اما فیلم جدید «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» نیز ۲۰.۷ میلیون دلار در ۵۴ کشور جهان فروخت تا به رقم ۹۶.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌الملل دست یافته باشد.
*ایسنا