کد خبر: ۱۹۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۴

تذکر در مورد بی‌ کیفیتی مجموعه‌ های مسکن مهر

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش این کمیسیون راجع به مسکن مهر عنوان شده بود پیمانکاران برخی مجموعه‌ها دست دوم و سوم بوده و برای اقتصادی شدن فعالیتشان از کیفیت کاسته بودند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ داوود محمدی اظهار کرد: البته الان واقعا جای این کار نیست که به موضوع مسکن مهر بپردازیم. به هر حال حادثه‌ زلزله اتفاق افتاده و باید تلاش کنیم آثار و تبعات آن را کاهش دهیم و برای التیام مردم آسیب دیده اقدام کنیم. اینکه بخواهیم از این موضوع به صورت ابزاری استفاده کنیم و نگاه سیاسی داشته باشیم، در این شرایط منصفانه نیست.

وی افزود: در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد مسکن مهر یکی از نقاط ضعفی که در برخی مجموعه‌ها وجود داشت این بود که پیمانکاران بعضا دست دوم و سوم بودند و برای اینکه کارشان اقتصادی شود از کیفیت کاسته بودند. این موضوع در گزارش آمده بود و ما آن را متذکر شده بودیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس در عین حال تاکید کرد: ما در این گزارش هم معایب و هم محاسن مسکن مهر را عنوان کردیم و باید به مجموع این موارد پرداخته شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یادآور شد: بخش‌هایی از این گزارش به وزارت راه و بخش‌هایی به معاون اول رئیس‌جمهور ارجاع شد که کارگروهی برای پیگیری موضوع تشکیل دهند و برخی بخش‌ها هم به قوه‌قضائیه ارجاع شد که از سوی وزارت راه و معاون اول پاسخ‌هایی دریافت کردیم اما کامل نبود.
*ایسنا