کد خبر: ۱۹۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۷۳

درس سردار سلیمانی برای مسئولان کشور

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران با بیان اینکه «عمل به وعده» درس سردار سلیمانی برای مسئولان است، گفت: اگر کسی پیروزی جبهه مقاومت را به مذاکرات سیاسی مرتبط کند، در حق آن جفا کرده است.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار محمداسماعیل کوثری با اشاره به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه تروریسم تکفیری، اظهار داشت: از جمله دستاوردهای این پیروزی ایجاد وحدت بین امت حزب الله از کشور های مختلف بود که نشان داد، ملت های مسلمان تا چه میزان می توانند برای مقابله با استکبار، صهیونیسم و ارتجاع منطقه ای به یکدیگر نزدیک شوند و برای آن آمادگی فکری پیدا کنند.

وی افزود: بکارگیری تجربه هشت ساله دفاع مقدس در مبارزه با داعش و در راس آنها وجود انگیزه الهی، باعث وحدت گروه های مختلف مقاومت تحت فرماندهی میدانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیروزی نهایی علیه داعش شد.

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) با اشاره به نقش پررنگ نیروهای مردمی در به دست آمدن پیروزی های محور مقاومت، گفت: حضور نیروهای مردمی در قالب ید واحده علیه جریان تکفیری، نشان دهنده ایمان به خداست، چراکه این وحدت و حضور در میدان تحت لوای مرجعیت به وجود آمد.

سردار کوثری ادامه داد: جبهه مقاومت امروز آنچنان قوی شده است که در برابر سخت ترین و سنگین ترین شرارت ها و توطئه ها ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه عمل به وعده دو ماهه برای نابودی داعش توسط سردار قاسم سلیمانی درسی برای دیگر مسئولین کشور است، تاکید کرد: این درسی برای تمام مسئولین کشور اعم از سیاسی، نظامی، اجرایی و غیره است، تا زمانی که حرفی را می زنند بر اساس واقعیت ها باشد و بر اساس همان هم عمل کنند و به گونه ای نباشد که سخنان آنها صرفا جنبه تبلیغاتی و شعاری داشته باشد.

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی نشان داد که چه میزان حرف و عملش با یکدیگر همخوانی دارد، گفت: این عمل به وعده، لطف خداوند است و همین موضوع سبب ایمان مدافعان حرم به فرمانده خود شده است. با برنامه ریزی و طرح ریزی سردار سلیمانی و بر اساس همان وعده ای که داده بود عمل کرد تا امروز شاهد از بین رفتن آخرین سنگر داعش در سوریه باشیم.

سردار کوثری یادآور شد: البته اینگونه نیست که بگوییم داعش به طور کامل از بین رفته است، آمریکایی ها و صهیونیست ها قطعا باقیمانده های این جریان را برای آینده نگهداری خواهند کرد. از طرفی بخشی دیگر از گروه های تروریستی در شمال فرات کماکان حضور دارند که آنها نیز باید از بین بروند.

وی ادامه داد: نابودی امروز داعش به این معناست که این گروهک تروریستی-تکفیری دیگر پایگاه و قرارگاه ثابتی ندارد و متلاشی شده است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیروزی های جبهه مقاومت علیه تروریسم را بی ارتباط با مذاکرات و تحولات سیاسی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد پیروزی های جریان مقاومت را به مذاکرات سیاسی مرتبط کند، در حق آن جفا کرده است. با قدرتی که نیروهای جبهه مقاومت در صحنه عمل نشان دادند و در پیروزی های متعددی که در عملیات ها به دست آوردند، توانستند طومار عمر داعش را در هم بپیچند.

سردار کوثری در پایان با تاکید بر نقش موثر پیروزی های میدانی جبهه مقاومت در نابودی داعش، گفت: به جرات می توان گفت سیاست خارجی ما در دولت های دهم و یازدهم، توفیقی در دستیابی به موفقیت علیه گروهک های تروریستی و تکفیری نداشته است.
*مهر