کد خبر: ۱۹۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۶

آتش‌ سوزی گسترده در انبار موتورسیکلت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در ۶ انبار موتورسیکلت به وسعت ۳۰۰ متر واقع در خیابان هلال احمر خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ جلال ملکی اظهار داشت:‌ در ساعت 59 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در گاراژی واقع در خیابان هلال‌احمر ابتدای خیابان قدمی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد گاراژی به وسعت 3 هزار مترمربع با کاربری تعمیرگاه و انبار موتورسیکلت‌ها دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: منبع آتش‌سوزی 6 انبار در کنار یکدیگر و به وسعت 300 مترمربع بود که انبار نگهداری موتور و ماشین‌های شارژی محسوب می‌شد. سقف این انبارها تخریب شده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مسکونی مجاور بود.

ملکی بیان داشت: بیش از 30 نفر که در داخل این ساختمان بودند توسط آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند و آتش در حال سرایت به انبارها و کارگاه‌های دیگر بود که آتش‌نشانان توانستند نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند و خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم ولی خسارت مالی زیادی برجای گذاشته بود.

به گفته ملکی، در ساعت 3:51 دقیقه عملیات حادثه به اتمام رسید و محل تحویل عوامل انتظامی شد، علت حادثه نیز در دست بررسی است.
*فارس