کد خبر: ۱۹۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱

بستری شدن تقریبا 50 شهروند خوزستانی در بیمارستان

نماینده شادگان در مجلس ضمن درخواست از دولت و مجلس برای بذل توجه ویژه به وضعیت ریزگردها در خوزستان، از افزایش میزان آلودگی تا ۲۶ برابر حد مجاز خبر داد و نسبت به تداوم این وضعیت، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مجید ناصری‌نژاد در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در یک تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای رییس‌جمهور در مدت مسئولیت خود بارها و بارها قول دادند و مصوباتی در مورد حل مشکل ریزگردها به تصویب رسید اما این مصوبات اجرایی نشده‌اند.

وی افزود: این در حالی بود که حتی در سال ۹۳ که ریزگردها مشکلات جدی را ایجاد کرد، دولت تشکیل جلسه داده و بعد از آن نیز در ۱۵ فروردین ماه سال جاری مصوبات دیگری در مورد ریزگردها تصویب شد اما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس ضمن درخواست از رییس‌جمهوری، دولت و همچنین نمایندگان مجلس برای توجه ویژه به مساله ریزگردها، یادآور شد: این روزها وضعیت گرد و غبار به حدی غیرقابل‌تحمل رسیده و در روز گذشته ۲۶ برابر حد مجاز بوده است و ۵۰ نفر نیز در اثر این وضع نامساعد آلودگی هوا، روانه بیمارستان شدند.

ناصری‌نژاد با تاکید بر لزوم اقدام جدی و موثر در این رابطه تاکید کرد: اگر به داد خوزستان نرسید، تبدیل به خاکستان می‌شود، خیر و برکت از خوزستان است اما نفس مردم در سینه‌ها حبس شده است و در وضعیت بسیار بدی به‌سر می‌برند.
*ایلنا