کد خبر: ۱۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۵۳

شاهزاده ترکلی الفیصل: نسبت به نحوه ی مذاکرات با ایران مشکوک هستیم/عربستان هم باید در مذاکرات هسته ای حضور داشته باشد/این ما هستیم که جنگ یا نشست هسته ای در ایران بر روی ما تاثیر می گذارد

مسئولان کشورهای حاشیه خلیج فارس در نشست منامه در بحرین اعلام کردند که باید با آن ها در مورد توافق هسته ای با ایران مشورت شود.
ترید عربیا نوشت: مسئولان کشورهای حاشیه خلیج فارس در نشست منامه در بحرین اعلام کردند که باید با آن ها در مورد توافق هسته ای با ایران مشورت شود.

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.ir، آنها می گویند که دول خلیج فارس در خط آتش برنامه هسته ای ایران هستند و باید در مذاکرات گنجانده شوند.

شاهزاد ترکی الفیصل مدیر مرکز پژوهشی ملک فیصل و رئیس سابق سازمان اطلاعاتی عربستان گفت: ما در مورد نحوه و متد مذاکرات با ایران مشکوک هستیم.

وی افزود: عربستان باید در مذاکرات حضور داشته باشد و 1+5 تبدیل به 2+5 شود.

ترکی الفیصل اضافه کرد: این مسئله ای بسیار مهم برای شورای همکاری خلیج فارس است، چراکه در نهایت این ما هستیم که از مداخله نظامی یا نشست هسته ای در نتیجه یک زلزله در ایران تاثیر می پذیریم.

این مقام ارشد عربستان گفت: زمان آن رسیده که ایران قصد خود برای مهار برنامه هسته ای و پایان دادن به مناقشات را نشان دهتد.