کد خبر: ۱۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۴

جاسازی بیش از 576 كيلوگرم هروئین در کف تریلر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملياتی ضربتي كه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار به نتيجه رساند 576 کیلو و 600 گرم هروئین كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار محمد قنبری در تشريح این عمليات كه منجر به كشف محموله سنگين هروئین در روز گذشته شد، گفت: تيم هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان روز گذشته در یک عمليات ضربتي و غافلگیرانه پس از ردزني هاي گسترده، به یک دستگاه تريلر كه به مقصد بندرعباس در حال حركت بود مشکوک و برای بررسی این خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: در اين عمليات ماموران در بازرسی دقیق از این تریلر مقدار 576 کیلو و 600 گرم هروئین که به صورت ماهرانه ای در کف این تریلر جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمانسوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
*میزان