کد خبر: ۱۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۵

مارادونا: من و مسی قابل مقایسه نیستیم

سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین درباره ستاره آلبی سلسته اظهار نظر جالبی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دیگو آرماندو مارادونا در امارات به سر می برد و سرمربی تیم الفجیره در این کشور است. جام جهانی باشگاه نیز در این کشور آسیایی برگزار می شود. ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین درباره دیدار نیمه نهایی رئال مادرید و الجزیره امارات در این رقابت ها گفت: بازی را تماشا کردم. مادرید خوب بازی نکرد. الجزیره مانند مادرید بازی کرد و به توپ ضربه می زد! هر یک از بازیکنان تیم اسپانیایی می‌خواست خودش دروازه را باز کند. آن‌ها می خواستند پیروز شوند.

ستاره سابق آلبی سلسته گفت: گرمیو در فینال می‌تواند پیروز شود. این تیم بهترین بازیکن خود را در اختیار ندارد اما شانس قهرمانی‌اش بیشتر است.

مارادونا بهترین بازیکن تاریخ را کریستیانو رونالدو ندانست و افزود: آلفردو دی استفانو و یوهان کریوف به نظر من بهترین هستند.

سرمربی الفجیره درباره مقایسه اش با لیونل مسی اظهار کرد: ما باهم قابل مقایسه نیستیم. مسی نمی تواند مانند من با ۲۰ بازیکن به گفت و گو بپردازد و به آن‌ها انگیزه بدهد.

مارادونا در مورد رونالدو گفت: او اکنون فوق العاده است. تعیین کننده بودنش را دوست دارم. زمانی که تیم به رونالدو نیاز دارد او همیشه حضور دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین در رابطه با توپ طلا اظهار کرد: خیلی بد است که تنها جایزه را به یک بازیکن می دهند چون برنده شدن مسی و رونالدو در این زمینه خسته کننده شده است. باید در این رقابت ادینسون کاوانی، کیلیان ام‌باپه، زلاتان ایبراهیموویچ را قرار دهند. اگر در دوران من توپ طلا را به بازیکنان غیر اروپایی می دادند من از رونالدو و مسی توپ طلا بیشتری داشتم.

مارادونا رئال مادرید را بهترین تیم کنونی جهان ندانست و افزود: اکنون مادرید در بهترین دوران خود قرار ندارد و بارسلونا نیز این چنین است. باید توجه داشته باشید بارسا به سختی پیروز می شود.

او در ادامه اظهار کرد: پاری سن ژرمن نیز یک تیم کامل نیست و وابستگی زیادی به نیمار و گل‌های کاوانی دارد. ام‌باپه برای من یک بازیکن خاص و آینده دار است. او می تواند به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

مارادونا افزود: زمانی که فلورنتینو پرس (رئال مادرید) را در مقر فیفا دیدم به او گفتم با ام‌باپه قرارداد امضا کند اما او به من گفت که رونالدو را در اختیار داریم و گرت بیل نیز حضور دارد. مادرید می توانست مهاجم ولزی را بفروشد و با ام‌باپه قرار دارد امضا کند.
*ایسنا