کد خبر: ۱۹۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۰۸

بزرگترین تلویزیون جهان رونمایی شد! +عکس

سامسونگ در خلال نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۸ از یک تلوزیون بزرگ و هوشمند تحت عنوان "the wall" رونمایی کرد.
سامسونگ در خلال نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۸ از یک تلوزیون بزرگ و هوشمند تحت عنوان "the wall" رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ یکی از محصولات جذابی که در نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۸ رونمایی شد، تلویزیون بزرگ و هوشمند سامسونگ بود که دیوار ( the wall) نام دارد و از سایز و اندازه قابل توجهی برخوردار است که تا حد زیادی به نام خود شباهت بسیاری دارد.



سامسونگ پس از رونمایی از تلویزیون بزرگ و جدید ماژولار خود در این نمایشگاه، اعلام کرده است که کاربران در صورت تمایل و سفارش به این شرکت کره ای، قادر خواهند بود این تلویزیون را در هر اندازه و سایزی که می خواهند، دریافت و خریداری کنند.

به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی این محصول جدید، می خواهد به طرفدارانش نشان دهد که به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل و محل کار کاربرانش توجه داشته و برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل خواهد شد. بدین گونه که کاربران با سفارش و خرید این تلویزیون بزرگ قادر خواهند بود یک دیوار تمام از محل کار یا خانه خود را به این تلویزیون مجهز کنند و از زیبایی‌های تصاویر آن بهره مند شوند.

هرچند که این محصول از باریک‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار محسوب نمی‌شود و همچنین با کیفیت‌ترین رزولوشن تصویر را ارائه نمی دهد، اما به طور قطع، تصویر آن از روشنایی بیشتر، کنتراست بهتر، رنگ‌های پررنگ و زنده‌تر و همچنین مصرف انرژی کمتری برخوردار است که می‌تواند در نوع خود، با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شود.
*ایسنا