کد خبر: ۱۹۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۸۷

دوربین ۳۶۰ درجه برای آیفون +عکس

پیشتاز دوربینهای ۳۶۰ درجه، Insta360، امسال در رویداد CES 2018 به معرفی مدل جدید خود Insta360 Nano S و قابلیت‌های جدید آن پرداخته است.
پیشتاز دوربینهای ۳۶۰ درجه، Insta360، امسال در رویداد CES 2018 به معرفی مدل جدید خود Insta360 Nano S و قابلیت‌های جدید آن پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مدل جدید Insta360 Nano ، آیفون را به یک ابزار مناسب برای ثبت، اشتراک‌‌گذاری و انتقال تصاویر ۳۶۰ درجه تبدیل کرده است. Nano S قادر به ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه 4K و ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی است و از امکانات دیگری مثل ویدئو چت ۳۶۰ درجه و ویژگی MultiView هم برخوردار است.



Insta360 Nano S با رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و قیمت خرده‌ فروشی آن ۲۳۹ دلار آمریکا است. این گجت جدید امکانات جدیدی را مثل ویژگی مولتی ویو و ویدئو چت ۳۶۰ درجه، به کاربران اجازه می‌دهد زاویه‌های مختلف یک صحنه را به صورت همزمان نمایش داده و از طریق چت یک به یک یا پخش فراگیر زنده به اشتراک بگذارند.

به گفته‌ی جی. کی لیو، مؤسس و مدیرعامل Insta360،

با Insta360 Nano یک دسته‌ی جدید را معرفی کردیم، یک دوربین ۳۶۰ درجه که امکان ثبت محتوای سه‌بعدی را به صورت مستقیم از آیفون فراهم می‌کند. حالا Nano S در یک مسیر تکاملی قرار گرفته است. ویدئو چت ۳۶۰ درجه و توانایی نمایش نماهای مختلف از یک صحنه به صورت همزمان، افراد را تشویق می‌کند بیش از پیش به اشتراک و انتقال تجربیات خود بپردازند.

Insta360 Nano S جانشین Insta 360 Nano است، این دوربین نوآورانه در سال ۲۰۱۵، Insta360 را به پیشتاز جهانی عکاسی ۳۶۰ درجه تبدیل کرد.

Nano S هم مثل مدل قبلی خود به صورت مستقیم به پورت لایتنینگ آیفون وصل می‌شود و صفحه‌ی نمایش تلفن همراه را به ویوفایندر دوربین ۳۶۰ درجه تبدیل می‌کند و امکان ثبت، ذخیره‌سازی، ویرایش و اشتراک‌گذاری محتوا را از طریق اپلیکیشن همراه Insta360 Nano S همراه می‌کند. یک شیار کارت حافظه و باتری قابل شارج این دوربین را به یک دستگاه مستقل تبدیل می‌کند.

اپلیکیشن چت ، دستگاه مخابره‌ی تلفنی

صرف‌نظر از این که گیرنده، دوربین Insta360 را داشته باشد، Insta360 Nano S امکان تماس ویدئویی ۳۶۰ درجه با همه را فراهم می‌کند. گیرندگان تماس ویدئویی ۳۶۰ درجه با یک حرکت چرخشی ساده می‌توانند به راحتی دنیای اطراف تماس‌گیرنده را ببینند.

برای شروع ویدئو چت ۳۶۰ درجه، کاربران می‌توانند یک اتصال ساده با اپلیکیشن Insta360 Nano S برقرار کنند و سپس آن را از طریق چت یا اپلیکیشن اجتماعی به گیرنده ارسال کنند. وقتی گیرنده اتصال را در مرورگر وب خود آغاز کند، یک نمای واقعی ۳۶۰ درجه از محیط فرستنده دریافت می‌کند. ملاقات‌ها، تجربه‌های سفر و تماس با خانواده و دوستان هرگز یکسان و یکنواخت نخواهند بود.

چشم انداز در مقابل شما

ویژگی مولتی ویو با ثبت تمام جهت‌ها به صورت همزمان، امکان استفاده از مزیت منحصر‌به فرد ویدئوی ۳۶۰ درجه را می‌دهد، اما در عین حال می‌توان ترتیب نمای مورد نظر را به گونه‌ای انتخاب کرد که روایت‌گر یک ماجرا یا داستان مشخص باشد.

با وجود پنج قالب نمایش مختلف و سه زاویه‌ی همزمان، نمای مولتی ویو امکان تطبیق محتوای هر بخش صفحه‌ی نمایش را به صورت مستقیم فراهم می‌کند. سطح بزرگ‌نمایی هم قابل تطبیق است بنابراین کاربران می‌توانند برای دیدن یک نمای کاملا ۳۶۰ به صورت یک کره‌ی کوچک در یک فریم، تصویر را کوچک کنند و همزمان در نمای دیگر روی سوژه‌های کلیدی فوکوس کنند.

ویژگی MultiView برای اشتراک‌گذاری منظره یا محتوا و در عین حال ضبط واکنش‌های خالق ویدئو بسیار بی‌نقص عمل می‌کند.

از ویژگی مولتی ویو در Insta360 Nano S می‌توان برای پخش زنده و ویدئو چت و همین‌طور ویرایش تصاویر و ویدئوهای ۳۶۰ درجه به شیوه‌ای منحصر به فرد برای اشتراک‌گذاری با دوستان و دنبال‌کنندگان استفاده کرد.

اول عکس بگیرید بعد تنظیم کنید

Insta360 Nano S از فناوری پیشتاز FreeCapture شرکت Insta360 پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از FreeCapture می‌توانند بهترین بخش‌های ویدئوی ۳۶۰ درجه را مجددا در یک فریم مستطیلی استاندارد، فریم‌بندی کنند. جادوی FreeCapture در روش منحصر به فرد فریم‌بندی عکس است، کاربر می‌تواند با حرکت دادن تلفن همراه خود مجددا به ثبت یک صحنه بپردازند، درست مثل این است که زمان را به عقب برگردانند و با تنظیمات استاندارد عکس بگیرند. این وارونه‌سازی هوشمند به کاربرها اجازه می‌دهد اول عکس بگیرند بعد فریم را تنظیم کنند.

FreeCapture افراد را تشویق می‌کند از تجربیات خود در لحظه لذت ببرند، و در عین حال تضمین می‌کند چیزی را در هیچ جهتی از دست ندهند. سپس وقتی تجربه‌ی کاربر به پایان برسد می‌تواند زمانی را صرف بررسی و ثبت مجدد بهترین بخش‌ها کند.

تثبیت تصویر بهبود‌یافته

Insta360 Nano S زیاد بزرگ نیست، بنابراین باید هوشمند باشد. به جای سنگین کردن دستگاه با یک ژیروسکوپ داخلی، مهندسین Insta360 تصمیم گرفتند دسترسی به یک ژیروسکوپ فوق دقیق را در Insta 360 Nano S فراهم کنند.

Insta360 Nano S با ژیروی آیفون سینک می‌شود و هر گونه لرزش و ارتعاش را با استفاده از یک الگورتیم جدید تثبیت تصویر، برطرف می‌کند. نتیجه یک ویدئوی کاملا مسطح و نرم خواهد بود.

آماده‌ی اشتراک گذاری در هر مکانی

علاوه بر ویژگی جدید پخش Multiview، Insta360 Nano S پشتیبانی یکپارچه از پخش‌زنده‌ی ۳۶۰ درجه در یوتیوب، فیسبوک و توییتر ( از طریق Periscope) را هم فراهم می‌کند و امکان اشتارک‌گذاری نماهای تعاملی و زمان واقعی از دنیا را به کاربرها می‌دهد.

کاربرها می‌توانند از اپلیکیشن Insta360 Nano S به راحتی تصاویر و ویدئوهای مورد علاقه‌ی خود را با هر اپلیکیشن چت یا اجتماعی صرف نظر از پلتفرمی که برای پشتیبانی از محتوای ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد، به اشتراک می‌گذارند.

برای پلتفرم‌های پشتیبان ۳۶۰ درجه مثل فیسبوک و یوتیوب، اتصال به حساب و آپلود کار ساده‌ای است. برای اپلیکیشن‌های دیگر مثل اینستاگرام، اسنپ‌چت و واتس‌اپ، Insta360 Nano S مجموعه‌ای از روش‌های تبدیل محتوای ۳۶۰ درجه به یک شکل آماده به انتشار را ارائه می‌دهد، که شامل تصاویر قابل‌سفارشی ۳۶۰ درجه تا ویرایش‌های MultiView و FreeCapture و اشتراک‌گذاری یک لینک با محتوای ۳۶۰ درجه روی یک سرور آزاد Insta360 است.
*زومیت