کد خبر: ۱۹۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۵۵

جدیدترین ماوس بی سیم ریزر معرفی شد +عکس

جدیدترین ماوس بی سیم ریزر در خلال نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این ماوس به دلیل دارا بودن فناوری هایپرفلاکس می تواند بدون نیاز به باتری و کابل، توسط پد، شارژ شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پدهای شارژ کننده ماوس، دستگاه‌های جدیدی نیستند همچنین شرکت لاجیتک سال 2017 میلادی از فناوری پاورپلی رونمایی کرد که اجازه می‌دهد ماوس های بی سیم بدون نیاز به سیم شارژ شوند. امروز در نمایشگاه CES 2018 شرکت ریزر از فناوری جدید مشابهی به نام هایپرفلاکس و ماوس بی‌سیم، رونمایی کرد.



پد هایپرفلاکس فایرفلای و ماوس مامبا با قیمت 250 دلاری خود چندان ارزان‌قیمت به نظر نمی‌رسند، اما این فناوری جدید قیمتی معادل پاورپلی لاجیتک دارد. ماوس بی سیم ریزر سنسور اپتیکی 16000DPI و سرعت 450 اینچ بر ثانیه با شتاب 50G دارد و همچنین پد فایرفلای از قدرت پیکسلی 16.8 میلیون رنگ بهره می‌برد. ماوس مامبا بر خلاف فناوری لاجیتک، بدون نیاز به باتری نیز می‌تواند کار کند و توسط پد ماوس شارژ شود.

به طور خلاصه این ماوس مخصوص گیمر ها ساخته شده و می‌توان به راحتی بدون نگرانی از تخلیه باتری و اتمام شارژ تا ساعت‌ها با آن کار کرد. فناوری هایپرفلاکس ریزر در سه ماه اول سال 2018 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.