کد خبر: ۲۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۹۱

دوربین پرچمدار آینده هواوی عملکردی همانند دوربین های DSLR دارد

پرچمداران هواوی از آخرین فناوری های این شرکت در بخش دوربین بهره می برند که برای مثال می توان به دوربین دوگانه اشاره کرد. دوربین پرچمدار آینده هواوی عملکردی فراتر از سایر محصولات در دنیای گوشی های هوشمند خواهد داشت.
در نمایشگاه CES 2018 شرکت ها از آخرین محصولات خود رونمایی کردند. شرکت هواوی که در سال 2017 از جدیدترین فبلت های پرچمدار خود یعنی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرده بود، در این نمایشگاه میت 10 پرو را در آمریکا عرضه کرد (هواوی برای اولین بار گوشی های هوشمند خود را راهی بازار آمریکا می‌کند). این گوشی هوشمند ماه آینده در این کشور عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مدیرعامل هواوی، ریچارد یو در پایان سخنرانی خود در نمایشگاه CES 2018 از عملکرد اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده آمریکا ابراز نارضایتی کرد. او در ادامه افزود که شهروندان آمریکایی باید حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

بعد از سخنرانی، آقای یو طی مصاحبه‌ای در رابطه با عملکرد هواوی در سال 2017 و همچنین از برنامه های این شرکت برای آینده سخن گفت.

دوربین پرچمدار آینده هواوی

آقای یو به تکنولوژی های مربوط به دوربین و همچنین هوش مصنوعی تعبیه شده در گوشی های هوشمند اشاره کرد. به عقیده وی، هوش مصنوعی و دوربین آینده این صنعت را تشکیل خواهند داد و تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

ریچارد یو در نظر دارد عملکردی شبیه به دوربین های DSLR را به دوربین پرچمدار آینده هواوی اضافه کند. فاصله کانونی و زوم از مواردی هستند که آقای یو به آن ها اشاره می کند.

شایان ذکر است؛ در صورتی که هواوی این قابلیت ها را به گوشی هوشمند آینده خود اضافه کند، به عنوان اولین محصول در این حوزه شناخته نخواهد شد، چرا که در گذشته نیز شاهد عرضه گوشی های هوشمندی با دوربین هایی شبیه به DSLR بوده ایم. دو گوشی هوشمند پاناسونیک CM1 و نوکیا لومیا 1020 از محصولاتی هستند که دوربین قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می دادند.

باید تا نمایشگاه 2018 MWC که زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده صبر کنیم. در این نمایشگاه به احتمال زیاد با پرچمدار این شرکت چینی ملاقات می کنیم.