کد خبر: ۲۰۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۲

قتل زن ۲۵ساله پولدار در مهمانی شبانه

زن و مرد جوان که در یک مهمانی زن جوان را ربودند و از خانوادی وی درخواست پول کردند بعد از اینکه در نقشه شود خود به بن بست رسیدند، زن جوان را با شلیک گلوله به سرش به قتل رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ عصر شنبه ۲۳ دی ماه مردم بندر کیاشهر ۶ روز بعد از «مفقود» شدن زن جوانی به نام «فاطمه » شاهد «پیدا» شدن او بودند. البته آنچه به عنوان فاطمه وارد کیاشهر شد روح در بدن نداشت و پیکری بی‌جان بود که بروی دستان مردم این شهر بندری تشییع و در بقعه آقاسید ابوجعفر بندر کیاشهر به خاک سپرده شد.

طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره این زن ۲۵ساله در محافل مطرح شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده فاطمه از سوی فرد یا افرادی ربوده شد و به دلیل تمکن مالی پدرش درخواست رقم زیادی پول از او شده بود. اما به فاصله کمی، دیگر خبری از تماس‌های آدم ربایان نشد.

براساس اطلاعات دریافتی مقتول اهل بندر کیاشهر و مادر دختری ۶ ساله است که مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و در حال حاضر دانشجوی دانشگاه آزاد رشت بود.

همچنین این زن جوان در بندر کیاشهر هم یک بوتیک لباس فروشی داشت و به دلیل سهولت رفت و آمد به دانشگاه از سوی خانواده‌اش در گلسار رشت هم یک واحد مسکونی برایش اجاره شده بود.

سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این ارتباط گفت؛ جسد مقتول روز گذشته از سوی ماموران پلیس کشف شد.

فلاح کریمی در تشریح بیشتر ماجرا گفت؛ براساس اطلاعات به دست آمده از سوی پلیس به دلیل ظواهر اقتصادی زندگی مقتول، زنی ۳۴ ساله که خود دارای همسر و دو فرزند است با او طرح دوستی می‌ریزد و مدتی بعد مردی جوان را هم به این حلقه اضافه می‌کند. پسری ۳۰ ساله و مجرد که احتمالا با مشاهده اتومبیل پرادو و شنیده‌ها از سوی زن جوان نقشه شوم اخاذی از فاطمه و خانواده‌اش را کشیده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه بهگیل نگاه توضیح داد؛ حدود ۶ شب قبل دوست مقتول او را به یک مهمانی دعوت می‌کند و می‌گوید؛ که ویلایی در روستای «چونچنان» زیباکنار دارد. این در حالی بود که آن خانه فقط برای چند ساعت اجاره شده بود و متعلق به قاتل و همدستش نبود.

ساعاتی بعد از حضور زن و مردی که با نقشه فاطمه را به آن مهمانی دعوت کرده بودند از طرف این افراد با پدر او که در بندر کیاشهر فردی با وضعیت مالی مناسب شناخته می‌شود تماس گرفته و به او اعلام شد فاطمه در گروگان ماست و در ازای مبلغی پول آزاد می‌شود.

فلاح کریمی توضیح داد که ظاهرا آدم ربایان بعد از این تماس از کرده خود پشیمان شدند و به دلیل تبعات بعدی ماجرا و احتمال شکایت از طرف این فرد و شناسایی آن‌ها، با خانواده‌ی او که پلیس را هم در جریان ماجرا قرار داده بودند تماس‌های دوباره‌ای گرفته نشد.قاتل با اسلحه گلوله‌ای به سر مقتول شلیک کرده و او را به قتل می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود؛ افسران پلیس گیلان از آن زمان با استفاده از سرنخ‌های ماجرا و بررسی‌های پلیس و ردیابی‌های مختلف موفق به شناسایی این زن و مرد جوان و بازداشت آن‌ها شدند.

زن و مردی که در مقابل پلیس چاره‌ای جز اعتراف به جرم خود نداشتند و در ‌‌نهایت مکانی که جسد این خانم را در آن مخفی کرده بودند هم معرفی کردند.

فلاح کریمی اضافه کرد؛ قاتل و همدستش جسد این زن جوان را در روستای مادری مقتول در محدوده بندرکیاشهر داخل چاه آب یک شالیزار مخفی کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان این گفت‌و‌گو با تکرار توصیه‌های پلیسی به شهروندان گفت؛ در هر سن و سالی و شرایط مالی که باشیم نباید به افراد غریبه یا کسانی که مدتی کوتاه از آشنایی با آن‌ها می‌گذرد اعتماد کرده و با دعوت آن‌ها به اماکن شخصیشان برویم.

فلاح کریمی ادامه داد؛ افراد زیادی در جامعه سالانه قربانی نیات پلید و نقشه‌های شومی مانند این مورد می‌شوند تا به زعم خود با ترفندهایی مانند گروگانگیری و اخاذی یک شبه صاحب مال و منال زیادی شوند.

او با ذکر این نکته که پلیس در طول شبانه روز تلاش می‌کند حافظ جان و مال مردم استان باشد اظهار امیدواری کرد با هوشیاری مردم و توجه به توصیه‌های اخلاقی و پلیسی شاهد کاهش حوادث تلخ در جامعه باشیم.