کد خبر: ۲۰۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۴

اسکوتری که به وای فای متصل می شود

به تازگی از اسکوتری با موتور برقی رونمایی شده که بدنه آن از آلیاژ منیزیم و فیبر کربنی است. این وسیله نقلیه به بلوتوث و وای فای متصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ هرچند نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی تمام شده اما یکی از وسیله های نقلیه جالب رونمایی شده در آن اسکوتر الکتریکی Ujetبود.

اسکوتر Ujet شبیه اسکوتری معمولی با طراحی نامتقارن است که البته تجهیزات متمایز از بقیه دارد. به عنوان مثال چرخ های آن شکل غیرمتعارفی دارد و چهارچوبش از آلیاژی متفاوت است. همچنین این وسیله نقلیه به اینترنت متصل می شود.

اسکوتر Ujet یکی از وسایل نقلیه بی شماری است که برای حل مشکل ترافیک شهرها ساخته می شوند. چهارچوب این وسیله نقلیه از آلیاژ منیزیم و فیبر کربن ساخته شده است. همچنین چرخ های ۱۴ اینچی آن هیچ مرکزی ندارند!

در چرخ عقبی موتوری کارگذاشته شده که اسکوتر را به جلو می راند. همچنین با هربار شارژ آن وسیله نقلیه می تواند ۱۵۰ کیلومتر را طی کند. باتری این موتور مجهز به فناوری برداشت انرژی از ترمز کردن است.

تایرهای آن نیز از نوعی لاستیک ترکیبی ساخته شده ند که در دیواره آنها نانوتوب های کربنی وجود دارد. این تایرها بسیار سبک هستند.

حداکثر سرعت Ujet ۴۵ کیلومتر برساعت است. همچنین دستگاه مشتری می تواند حجم باتری های اسکوتر را از میان دو گزینه انتخاب کند. نخست یک پک مجهز به دو باتری لیتیوم یونی که با هربار شارژ می تواند ۷۰ کیلومتر را طی کند اما برای طی مسافت ۱۵۰ کیلومتر از پک باتری های بزرگتر به کار برده می شود. مدت زمان شارژ باتری های کوچک ۱.۵ تا ۳ ساعت و نمونه های بزرگتر ۳تا ۶ ساعت است.

جالب آنکه Ujet مجهز به بلندگوهای بی سیم است و با استفاده از دو پورت یو اس بی خارجی شارژ می شود.

همچنین اسکوتر مجهز به GPS، اینترنت ۳G، وای فای و بلوتوث است.