کد خبر: ۲۰۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۰

انتقاد تُند نماینده سرپل ذهاب از هلال احمر

نماینده گیلان غرب و سرپل ذهاب با گلایه از هلال احمر گفت: مشکلات مردم مناطق ما برای هلال احمر اهمیت ندارد چراکه از روز اول آغاز این زلزله ها نسبت به مردم آن مناطق بی‌توجه بودند. این اتفاقات سوءمدیریت هلال احمر را نشان می دهد، حتما باید مردم زیر آوار بمیرند تا تصمیم بگیرند، اگر کسی باقی ماند به او چادر بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ فرهاد تجری نماینده سرپل ذهاب و گیلان غرب نسبت به عملکرد هلال احمر و بی توجهی به مردمی که با گذشت بیش از دو ماه هنوز با زلزله مواجه هستند، انتقاد کرد. دو روز قبل مجددا زلزله ای با قدرت 4.2 ریشتر مناطق گیلان غرب و سرپل ذهاب را لرزاند. نماینده این شهرستان ها در مجلس با بیان اینکه در این مناطق زلزله با ریشترهای بالای 4 و 5 در حال وقوع است و مردم با وجود دمای زیر صفر مجبور هستند که شب را بیرون از منازل خود بگذرانند.

نماینده سرپل ذهاب و گیلان غرب ادامه داد: شدت زلزله های قبلی بسیاری از خانه ها را سست کرده و برخی خانه ها را دچار ترکیدگی و مشکل کرده است و این زلزله های سنگینی که رخ می دهد احتمال ریزش خانه ها را زیاد می کند به همین دلیل مردم نمی توانند شبانه روز را در خانه های خود سپری کنند و امنیت روانی و آرامش از آنها سلب شده است.

تجری درباره کمک رسانی هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر با خساست و کم لطفی حاضر نیست بین مردم چادر توزیع کند.

او با گلایه از هلال احمر گفت: مشکلات مردم مناطق ما برای هلال احمر اهمیت ندارد چراکه از روز اول آغاز این زلزله ها نسبت به مردم آن مناطق بی توجه بودند. این اتفاقات سوءمدیریت هلال احمر را نشان می دهد، باید حتما مردم زیر آوار بمیرند تا تصمیم بگیرند، اگر کسی باقی ماند به او چادر بدهند.
*اعتماد آنلاین