کد خبر: ۲۰۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۳

آخرین وضعیت فروش بلیت‌های تئاتر فجر

مدیر فروش سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد که سهمیه در نظر گرفته شده برای فروش بلیت روزهای اول و دوم جشنواره تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسن جودکی مدیر فروش سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر درباره وضعیت فروش اینترنتی بلیت آثار این دوره از جشنواره و میزان استقبال مخاطبان به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه مخاطبان تئاتر استقبال خوبی از جشنواره داشته اند و تاکنون سهمیه در نظر گرفته شده فروش بلیت برای روزهای اول و دوم جشنواره سی و ششم در سالن های کوچک مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، مولوی و سالن های دیگر تقریبا به پایان رسیده است.

وی درباره سهمیه در نظر گرفته شده برای فروش بلیت در سالن های مختلف، افزود: با توجه به ظرفیت سالن های مختلف، سهمیه در نظر گرفته شده برای فروش بلیت بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است. سهمیه گروه ها، مهمانان جشنواره و مهمانان داخلی و خارجی نیز نسبت به سالن و ظرفیت آن تعیین شده است.

مدیر فروش سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر درباره بهای بلیت آثار جشنواره، اظهار کرد: بلیت نمایش های سالن کوچک از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و بهای بلیت نمایش های سالن اصلی ۴۰ هزار تومان و بهای بلیت آثار تالار وحدت ۵۰ هزار تومان است.

جودکی درباره استقبال مخاطبان از آثار خارجی حاضر در جشنواره سی و ششم، یادآور شد: همیشه استقبال از آثار خارجی جشنواره تئاتر فجر بیشتر از آثار دیگر است و در این دوره نیز به غیر از ظرفیت فروش نمایش «پکیج» که در تالار وحدت اجرا می شود، ظرفیت فروش باقی آثار خارجی در سالن های دیگر به پایان رسیده است.

وی درباره احتمال فروش بلیت به صورت روزانه در گیشه سالن های میزبان آثار جشنواره تئاتر فجر، تأکید کرد: اصولا در ایام جشنواره تئاتر فجر فروش بلیت روزانه به صورت حضوری نداریم ولی اگر ظرفیت سالنی به واسطه فروش اینترنتی تکمیل نشود، بلیت آثار آن سالن به صورت حضوری نیز فروخته می شود.
*مهر