کد خبر: ۲۰۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۱

شیائومی از گوشی Mi7 چه زمانی رونمایی خواهد کرد؟

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ کمپانی کوالکام طی رویداد ویژه فناوری اسنپ‌دراگون از پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خود رونمایی کرد. در خلال همین رویداد لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی تایید کرد که پرچم‌دار بعدی این کمپانی با نام می ۷ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شیائومی یکی از غرفه‌داران حاضر در کنگره جهانی موبایل (MWC) در سال ۲۰۱۸ است که در بازه زمانی ۲۶ فوریه تا ۱ مارس برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که احتمالا کمپانی شیائومی از این نمایشگاه برای معرفی اسمارت‌فون پرچم‌دار می ۷ خود استفاده نماید.

تصویر فوق از وب‌سایت رسمی کنگره جهانی موبایل دریافت شده است و تایید می‌کند که شرکت شیائومی به عنوان یکی از غرفه‌داران در این رویداد شرکت خواهد کرد. لی جون پیش‌تر تایید کرده بود که هندست شیائومی می ۷ در فصل بهار چینی معرفی خواهد شد و این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا از این اسمارت‌فون در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس رونمایی می‌شود. از این رو اکنون طرفداران شیائومی حدس می‌زنند که این کمپانی گوشی می ۷ را در رویداد MWC 2018 معرفی کند.

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ هم در رویداد MWC 2018 پرچم‌داران گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس خود که مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ هستند را معرفی نماید. حتی شرکت سونی نیز با رونمایی از اسمارت‌فون اکسپریا XZ پرو خود که مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است، با فناوری مشابهی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. با معرفی گوشی می ۷ در MWC 2018، شیائومی به اولین تولیدکننده چینی بدل خواهد شد که گوشی‌هایی را با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ عرضه کرده است.

لی جون اخیرا تایید کرد که با تمرکز این کمپانی بر حوزه هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸، اسمارت‌فون‌های آینده این شرکت نیز به فناوری‌های هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که تنظیمات دوربین دوگانه گوشی شیائومی می ۷ با هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده است تا تجربه عکاسی درخشان‌تری را ارایه دهد. همچنین شیائومی می ۷ اولین اسمارت‌فون این کمپانی است که با قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود. برخی شایعات نشان می‌دهند که احتمالا شیائومی در کنار گوشی می ۷ از نسخه بزرگ‌تر این هندست با نام می ۷ پلاس نیز رونمایی خواهد کرد.