کد خبر: ۲۰۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۹

پلیس: اجازه نمی دهیم با امنیت مردم بازی کنند

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس سرباز ولایت و میراث دار ارزش‌های انقلاب، امام و شهداست، گفت: با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان و روسای  پلیس تهران اظهارکرد: با تدابیر صورت گرفته در راستای ایجاد تحول در حوزه کلانتری ها امروزه حدود 80 درصد از توان و امکانات کلانتری‌های ما در حوزه تهران بزرگ در کف خیابان و در راستای خدمت رسانی بی واسطه و سریع به مردم است.

وی با اشاره به اجرای مراحل مختلف طرح های رعد، والعادیات و ... و توفیقات و نتایج مطلوب این طرح ها و رضایت مندی شهروندان از برخورد رعد آسای پلیس با اراذل و اوباش، مجرمان، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و... افزود: با تدابیر صورت گرفته طرح‌های اجرا شده تحول چشمگیری را در حوزه کلانتری‌های ما ایجاد کرده است و این طرح‌ها موجبات پویایی و تحرک و رقابتی سالم را در مجموعه پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های ما ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی تهارن بزرگ اظهار کرد: امروز در بررسی‌های آماری صورت گرفته مشخص شده است که پس از اجرای طرح‌های مختلف در تهران بزرگ وقوع جرایم از حدود 6 درصد به زیر یک درصد کاهش داشته است که این خود نشان دهنده توفیقات به دست آمده در اجرای این طرح است.

 رحیمی اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال و تلاش‌های صورت گرفته تا کنون هفت مرحله طرح رعد در حوزه کلانتری‌های تهران بزرگ اجرایی شده که هر مرحله آن از مرحله قبلی بهتر و کامل تر بوده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه امروز با تاکیدات و تدابیر صورت گرفته، پلیس حالتی آفندی دارد و مجاهدانه در کشف جرم و دستگیری مجرمان اقدام می کند، گفت: همه قسمت های پلیس پایتخت امروز با توانی مضاعف برای خدمتگزاری به مردم پای کار هستند.

رحیمی اضافه کرد:  پلیس تهران بزرگ با رصد خوب اطلاعاتی  و با وحدت، اخوت و با سعه صدر خود برای برخورد با نا هنجاری های اجتماعی ها و خدمتگزاری به مردم پای کار است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، ما خود را سرباز ولایت و میراث دار ارزش های انقلاب و امام و شهدای گرانقدرمان می دانیم و با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات و حوادث اخیر رخ داده در تهران اعلام کرد: پلیس در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و فرماندهی و مدیریت هوشمند سردار فرمانده  ناجا، با سعه صدر و با خویشتن داری حوادث اخیر را به خوبی مدیریت کرد و اجازه نداد که تعداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم عزیزمان بازی کنند.
*ایسنا