کد خبر: ۲۰۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۱۴

شکایت کاربران از اپل ادامه‌دار شد

گروه وکلای NLF group که وکالت شاکیان اپل در روسیه را برعهده دارند، در حال تهیه پرونده‌های دادخواست هستند تا دادگاه را نسبت به پرداخت خسارت به شاکیان متقاعد کنند.تا کنون ده‌ها شکایت از کاهش سرعت عمدی تلفن‌های همراه اپل در روسیه در دادگاه به ثبت رسیده است.
تا کنون ده‌ها شکایت از کاهش سرعت عمدی تلفن‌های همراه اپل در روسیه در دادگاه به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گروه وکلای NLF group که وکالت شاکیان اپل در روسیه را برعهده دارند، در حال تهیه پرونده‌های دادخواست هستند تا دادگاه را نسبت به پرداخت خسارت به شاکیان متقاعد کنند.



شرکت اپل آمریکا به دنبال عرضه سیستم عامل iOS ۱۱ به عمد سرعت تلفن‌های قدیمی آیفون را کاهش داده که با خشم کاربران مواجه شده است. هرچند اپل به این اقدام خود اذعان کرده اما شمار شکایت‌ها به دادگاه بر ضد این شرکت آمریکایی در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است.

پیشنهاد اپل برای تعویض باتری‌های تلفن‌های آیفون قدیمی و کاهش قیمت باتری از ۷۹ دلار به ۲۹ دلار نیز با استقبال کاربران مواجه نشده است.

کمپانی اپل به صورت رسمی در بازار روسیه حضور دارد و در صورت محکوم شدن این شرکت در دادگاه به جرم تضییع حقوق مصرف‌کنندگان، می‌تواند تا میلیون‌ها دلار جریمه برای اپل به همراه داشته باشد.
*ایسنا