کد خبر: ۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۳۰

ترویج مسیحیت در میان ایرانیان با کمک گوگل + تصاویر

فکر و ایدئولوژی از دیرباز از اصول تحکیم بخش و تاثیر گذار بر پایه های حکومت و پیشرفت و تعالی جوامع محسوب شده و این تاثیر همچنان پابرجا است؛ از این رو مومنان نظام های ایدئولوژیک تا وقتی همچنان به نظام عقیدتی خود وفادار خواهند ماند که شاکله ی ایدئولوژی آنان دستخوش دگرگونی نشود و تازمانی بر تعالی سبک زندگی خود پا فشاری خواند نمود که مورد طمع و هدف نظامات سلطه واقع نگردند و پروژه ی ایمان زدایی در جامعه ایشان آغاز نشده باشد.

431222_337

مسیحیت یکی از قدیمی ترین ادیانی است که در فلسطین و کرانه باختری رواج داشته و سر منشا خود را در گرو رسالت حضرت عیسی می داند؛ البته باید دانست که همواره "عیسی ناصری” مد نظر مسیحیان تفاوت گسترده ای با "عیسی ابن مریم” به عنوان پیامبر مسلمان مد نظر قرآن کریم داشته و دارد.

عیسی مد نظر مسیحیان، پسری برای خدا است که ظهورش با اوج سلطه گری روم عصر کفر روبرو شده است؛ این فرد از یک سو بدنبال دوری از تهیج بیش از پیش رومیان از ترس قلع و قمع معدود طرفدارانش بود و از سوی دیگر بایستی که خدعه ها و جاسوسی های پی در پی یهودیان را علیه خود خنثی می ساخت.

بدین جهت بنابه ادعای مسیحیان، این جماعت در ایام عیسی که بگونه ای عصر پیدایش مسیحیت است به تبلیغ محفلی و بسیار آهسته پرداخته و از هرگونه حرکت کلان و فراگیر اجتناب می ورزیدند.


 برای مشاهده ادامه گزارش و تصاویر به این لینک مراجعه کنید