کد خبر: ۲۰۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۰

راز عجیب پسر معلول که یک شبه دارای 3 فرزند شد!

شوکه شده بودم و باور نمی‌کردم چه می‌شنوم. چطور ممکن بود برادرم بدون اطلاع ما زن گرفته باشد و سه فرزند هم داشته باشد؟ او معلول است و تا به حال کسی برای ازدواجش حرفی نزده است‌. شاید اگر سالم بود شک می‌کردیم مخفیانه ازدواج کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مانده بودیم چه‌کار کنیم. با اعلام شکایت، به کلانتری مراجعه کردیم. موضوع را به پلیس Police اطلاع دادیم. پرونده‌ای تشکیل شد و مأموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند.

 پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد فردی با سوءاستفاده از مشخصات سجلی برادرم، برای خودش کارت ملی گرفته و با این اسم و رسم او ازدواج هم کرده است و سه فرزند دارد. با شناسایی این فرد‌، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به سراغ او رفتند‌. مرد جوان خیلی محکم خودش را به نام برادر من معرفی می‌کرد اما نمی‌دانست دستش رو شده است.

این مرد جوان که تبعه خارجی غیر‌مجاز بود نتوانست به دروغ‌گویی‌های خودش ادامه بدهد. او دستگیر و به کلانتری منتقل شد. متهم در تحقیقات اولیه پرونده راهی جز بیان حقیقت ندید و واقعیت را فاش کرد. راستش را بخواهید، ماجرا از این قرار است که ۱۲ سال قبل ما شناسنامه برادرم را گم کردیم. چون معلول بود و جایی نمی‌رفت، موضوع را پیگیری نکردیم اما حالا که برای تشکیل پرونده به بهزیستی رفتیم، چون مدارک شناسایی‌اش گم شده بود، ما را به ثبت احوال معرفی کردند.

در ثبت احوال گفتند برادرمان همسر و سه فرزند دارد. متأسفانه این تبعه خارجی شناسنامه برادرم را در اتوبوس شرکت واحد پیدا کرده و با جعل مدارک، یک زن ایرانی هم گرفته بود. هنوز نمی‌دانیم چه سوءاستفاده‌های دیگری کرده است. تحقیقات پلیس ادامه دارد. غفلت ما هنگام گم شدن مدارک شناسایی برادرم باعث شد چنین فرصتی برای سوءاستفاده یک تبعه خارجی به وجود بیاید.