کد خبر: ۲۰۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۷

نحوه ارتباط با گوگل ، غول جستجوی جهان چگونه است؟

ممکن است به دلایلی خاص، نیاز به برقراری ارتباط با گوگل داشته باشید. در این مطلب نحوه تماس با گوگل را بیان خواهیم کرد. دنیای تکنولوژی امروز با گوگل و پلتفرم‌های آن گره خورده و احتمال نیاز به برقراری ارتباط با آن برای کاربران زیاد است. در این مطلب چند شماره تلفن گوگل را نیز ذکر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اگر با شرکت‌های مبتنی بر وب به مشکل برخورد کنید، برقراری ارتباط با آن‌ها کمی دشوار خواهد بود. البته این محدودیت در تمامی شرکت‌ها یکسان نیست. به عنوان نمونه بسیاری عقیده دارند ارتباط برقرار کردن با توییتر در مقایسه با دیگر کمپانی‌های بر پایه وب راحت‌تر است، در حالی که کاربران از تلاش برای برقراری ارتباط با فیس بوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی پشیمان خواهند شد.

اما ارتباط با گوگل چگونه است؟ این شرکت طی سال‌های اخیر، نحوه ارتباط برقرار کردن کاربران و مشتریان با خود را آسان‌تر از همیشه کرده است، به همین دلیل آن‌ها می‌توانند در کمترین زمان ممکن و به سادگی با غول دنیای وب ارتباط برقرار کنند. اگر شما نیز نیاز دارید با شرکت دارنده بزرگترین موتور جستجوی وب، برترین ارائه‌دهنده سرویس‌های کاربردی تحت وب و شرکت اصلی پشتیبانی و توسعه‌دهنده اندروید ارتباط داشته باشید، چند گزینه در مقابلتان قرار دارد.

آدرس پستی گوگل

ابتدا کار را با نحوه برقراری ارتباط با گوگل به صورت فیزیکی با در دست داشتن آدرس پستی آن شروع می‌کنیم. گوگل بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود، شرکتی که اکنون بزرگترین سرویس ارائه پست الکترونیکی (جیمیل) را نیز در اختیار دارد، اما همانند سایر کمپانی‌ها همچنان مجبور است در برخی مواقع از نامه‌نگاری‌های سنتی استفاده کند.

پس به منظور ارتباط با گوگل می‌توان با استفاده از آدرس پستی آن به نشانی «ایالات متحده آمریکا (United States)، کالیفرنیا (CA 94043)، مانتین ویو (Mountain View)، بزرگراه آمفی تئاتر (Amphitheatre Parkway 1600)، شرکت گوگل (Google Inc)»، یک نامه برای آن ارسال کرد.

این راهی بسیار جالب است، اما متاسفانه افراد زیادی سال‌ها است نامه‌نگاری سنتی را به طور کامل فراموش کرده و به هیچ عنوان دوست ندارند دوباره به عصر استفاده از نامه‌های کاغذی بازگردند.

در کنار این راه، می‌توان برای ارتباط با شرکت از تماس تلفنی به منظور صحبت پیرامون محصولات مختلف استفاده کرد، مخصوصا محصولاتی که بابت آن‌ها به گوگل پول پرداخت کرده‌اید. در ادامه چند شماره تلفن گوگل را برای ارتباط با آن ذکر می‌کنیم.

گوگل وای فای (Google Wi-Fi): 1-844-442-3693+
کروم کست آئودیو (Chromecast Audio): 1-844-400-CAST
خانه محصولات گوگل (Google Home Products): 1-855-971-9121

البته می‌توان بدون نیاز به حفظ کردن این شماره‌ها، برای دست پیدا کردن به آن‌ها و همچنین شماره تلفن سایر بخش‌های مختلف گوگل با شماره تلفن 0000-253-650 1+ تماس گرفت و به اطلاعات تمامی شرکت‌های واقع در مانتین ویو دسترسی پیدا کرد. همچنین می‌توان برای اطلاع از شماره‌های منطقه‌ای گوگل به وب سایت Google.com سر زد.

در نهایت اگر در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنید، می‌توانید در یک پنجره گفتگوی زنده، با یک کارشناس گوگل به طور مستقیم صحبت کنید. بهره بردن از این روش به منظور ارتباط با گوگل به کالا، سرویس و یا اپلیکیشنی که می‌خواهید پیرامون آن صحبت کنید بستگی دارد.

برای مشاهده امکان برقراری گفتگو با کارشناسان این شرکت به صورت مستقیم، به بخش ایرادیابی (Troubleshooting) مربوط به سرویس، کالا و یا اپلیکیشن مورد نظر خود در قسمت مربوط به پشتیبانی وب سایت گوگل بروید. اگر هیچ گزینه‌ای برای چت آنلاین در دسترس نبود، باید از سایر روش‌ها به منظور برقرار کردن ارتباط با گوگل استفاده کنید.