کد خبر: ۲۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۸۲

توقف رئال مادرید در دیداری پر برخورد

دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و اوساسونا که دو بازیکن اخراجی و 9 بازیکن اخطاری در پی داشت، با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم فوتبال رئال مادرید که با کسب پیروزهای متوالی در هفته های اخیر، اختلاف خود در صدر جدول رده بندی را با تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید کاهش داده بود، عصر امروز (شنبه) در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا میهمان اوساسونا بود و به زحمت بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کرد.

اوریل ریرا مهاجم اوساسونا در دقایق 16 و 39 برای میزبان گلزنی کرد تا نتیجه ای دور از ذهن در آستانه شکل گرفتن باشد و اخراج دقیقه 44 سرجیو راموس نیز شرایط را برای رئال مادرید سخت تر کرد اما در آخرین ثانیه های نیمه نخست، ایسکو یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در دقیقه 80، په په مدافع پرتغالی رئال مادرید، گل تساوی را درون دروازه اوساسونا جای داد تا شاگردان کارلو آنجلوتی از یک شکست حتمی گریخته اما شرایط را برای ادامه صدرنشینی بارسلونا و آتلتیکو مادرید فراهم تر از قبل ببینند.

در ادامه این هفته از مسابقات، امشب (شنبه) بارسلونای صدرنشین که هفته گذشته را با شکست برابر بیلبائو پشت سر گذاشت، در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای ویارئال خواهد بود.

منبع: ایرنا