کد خبر: ۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۱۳

تیموریان: چه توقعی از فوتبال ایران دارید؟

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمان بازی به گونه‌ای بود که اکثر هواداران استقلال و تیم‌های دیگر در محل کارشان حضور داشتند.

آندرانیک تیموریان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی عنوان کرد: استقلال بازی خوبی انجام داد و چندین موقعیت در نیمه اول و دوم به دست آوردیم که متاسفانه در پایان یک گل به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: فجرسپاسی در فاز دفاعی خوب و منسجم عمل کرد و آنها چشم به ضدحمله داشتند. به هر حال همین که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم خدا را شکر می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه عدم حضور هواداران بازیکنان این تیم را شوکه نکرد گفت: من حرف شما را تایید می‌کنم. به هر حال زمان بازی موقعی بود که اکثر هواداران استقلال و تیم‌های دیگر سر کارهایشان هستند به هر حال همان تعداد هواداری که در ورزشگاه حاضر شدند دست آنها را می‌بوسم و سپاسگزار آنها هستم.

تیموریان در مورد گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و امکان صعود وجود دارد اما باید برنامه‌ریزی اساسی در این زمینه داشته باشیم.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر بازی استقلال گفت: شما بازی را کامل دیده‌اید؟ خبرنگار در پاسخ به سوال تیموریان اعلام کرد که بله و بازیکن استقلال در واکنش به صحبت او تاکید کرد: شما چه توقعی از فوتبال ایران دارید؟

تیموریان در مورد اینکه آیا موافق حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم ملی در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است عنوان کرد: من نمی‌توانم در این‌باره صحبت کنم، بهتر است قلعه‌نویی نظر خود را بگوید.

منبع: فارس