کد خبر: ۲۰۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۰

گوشی‌های هیجان انگیزی که در نیمه اول 2018 معرفی می شوند!

بسیاری از شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند، محصولات جدید خود را در نیمه اول هر سال معرفی می‌کنند؛ ماه‌هایی که پرترافیک و پرهیجان هستند.برخلاف آمریکایی‌ها، تولیدکنندگان آسیایی بهترین محصولات خود را در نیمه اول هر سال، که نمایشگاه بزرگ MWC در آن قرار دارد، به کاربران معرفی می‌کنند و با قدرت وارد میدان می‏شوند.
بسیاری از شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند، محصولات جدید خود را در نیمه اول هر سال معرفی می‌کنند؛ ماه‌هایی که پرترافیک و پرهیجان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ برخلاف آمریکایی‌ها، تولیدکنندگان آسیایی بهترین محصولات خود را در نیمه اول هر سال، که نمایشگاه بزرگ MWC در آن قرار دارد، به کاربران معرفی می‌کنند و با قدرت وارد میدان می‏شوند.



در ادامه این مطلب هیجان انگیزترین گوشی‌های هوشمندی که در نیمه اول سال 2018 منتظر ورودشان به بازار هستیم را به شما معرفی می‌کنیم.

Galaxy S9 / Galaxy S9 Plus
پرچمداران جدید شرکت سامسونگ قرار است در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند؛ پرچمدارانی که امسال یک ویژگی هیجان انگیز با خود به همراه دارند.

گفته می‏شود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مجهز به دوربینی با دیافراگم متغییر هستند که اندازه آن می‌توانید از f/1.5 تا f/2.4 تغییر کند. به این ترتیب هم در نور کم و هم در نور عادی بهترین عملکرد را خواهد داشت.

ویژگی دیگری که مختط S9 Plus است باز هم به دوربین مربوط می‌شود. این گوشی احتمالا، همچون نوت 8، از دو لنز دوربین بهره خواهد بود و قادر است فیلم‌های اسلوموشن با سرعت 1000 فریم در ثانیه ثبت کند.

Huawei P20 / P20 Plus
انتظار داریم هوآوی پی 20 و پی 20 پلاس بهبودهای زیادی نسبت به نسل پیش از خود داشته باشند. یکی از این تغییرات بزرگ در بخش دوربین ایجاد شده است. بر اساس شایعات، دوربین 40 مگاپیکسلی این گوشی‌ها مجهز به سه لنز دوربین است که تا 5 برابر قدرت زوم اپتیکی دارد. همچنین دوربین سلفی این پرچمداران نیز 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

پی 20 و پی 20 پلاس به طور حتما از پردازنده کایرین 970 استفاده خواهند کرد که مجهز به تراشه هوش مصنوعی است. همچنین نمایشگر بدون لبه و ویژگی تشخیص چهره‌ای که دقیق‌تر و سریع‌تر از Face ID اپل عمل می‌کند از دیگر ویژگی‌های هیجان انگیز این دستگاه‌ها است.

LG G7
تاکنون در مورد پرچمدار جدید ال‌جی چیز زیادی نمی‌دانیم ولی این را می‌دانیم که ال‌جی در تلاش است تا آن را با یک ویژگی خاص و متفاوت به بازار عرضه کند.

ویژگی جالب ماژولار بودن به G5 کمک زیادی نکرد و فروش آن به شکست انجامید. G6 نیز با اینکه گوشی بهتری بود ولی باز هم آنطور که باید در بازار موفق نبود. حالا ال‌جی به دنبال آن است تا G7 را با قدرت به بازار بفرستد تا شاید بتواند بخشی از سهم از دست رفته خود را در بازار گوشی‌های هوشمند دوباره به دست آورند.

Sony Xperia XZ Pro
سال‌هاست طراحی گوشی‌های هوشمند سونی دستخوش تغییر نشده است. گفته می‏شود امسال دو تغییر مهم در انتظار پرچمدار سونی است. به احتمال زیاد Xperia XZ Pro مجهز به نمایشگر بدون لبه و دوربین دوتایی خواهد بود که ظاهر متفاوتی به این دستگاه می‌بخشد.

البته اعمال این تغییرات بدون هزینه نیست و قیمت این گوشی را به 900 دلار خواهد رساند.