کد خبر: ۲۰۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۸۵

گوشی جدید با طراحی آیفون 10 +عکس

تصاویر زنده یک گوشی تازه از کمپانی شارپ منسوب به Aquos S3 روز جمعه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در این تصاویر شاهد یک گوشی هوشمند با صفحه لمسی و نسبت نمایش 18:9 هستیم که بریدگی حاشیه‌اش یادآور طراحی پرچم‌دار آیفون 10 است اما کمی باریک‌تر از آن طراحی شده. شارپ بلندگوی مکالمه و همچنین دوربین سلفی تکی را در این حاشیه تعبیه کرده است و دوربین اصلی با لنزهای دوگانه هم در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته‌اند. این لنزها به صورت عمودی چینش شده‌اند و فلش LED دوگانه هم آن‌ها را همراهی می‌کند.



همچنین حسگر اثرانگشت Aquos S3 به شکل دایره در میانه عرض پنل پشتی دیده می‌شود و احتمال تعبیه حسگر زیر صفحه نمایش را علی‌رغم طراحی بدون حاشیه رد می‌کند.

از شمایل ظاهری Aquos S3 شارپ اینطور برمی‌آید که بدنه‌اش از جنس فلز و شیشه طراحی شده باشد و از امکان شارژ بی سیم هم پشتیبانی کند؛ البته هنوز هیچ سندی مبنی بر این ادعا منتشر نشده و تنها در حد شایعه ظاهر شده است. منبع انتشار این تصاویر ادعا کرده که گوشی مذکور از پنل LCD ساخت شارپ بهره می‌برد، اما جزئیات دیگری در این باره منتشر نکرده است.

از طرفی طراحی بریدگی حاشیه در Aquos S3 اصلا یک تصمیم فنی به نظر نمی‌رسد چراکه شارپ پیش از این هم گوشی دیگری را مانند Aquos S2 با نسبت پنل به بدنه بیشتر معرفی کرده بود. صفحه نمایش Aquos S2 حجم عمده پنل جلو را به خود اختصاص داده و شبیه اسنشال فون اندی رابین طراحی شده بود. اگر کمپانی ژاپنی شارپ همچنان به روال قبلی خود در معرفی سری Aquos ادامه دهد، گوشی Aquos S3 هم یک میان رده سطح بالا خواهد بود و احتمالا به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون سری 600 مجهز می‌شود.

پیش از این هم تصاویر دیگری منسوب به Aquos S3 منتشر شده و شایعه شده بود که ممکن است کمپانی شارپ در اواسط ماه ژانویه از آن در کشور تایوان پرده بردارد. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی سرانجام چه زمانی رسما معرفی خواهد شد و کدام بازارها موفق به دریافتش خواهند بود. اگر Aquos S3 شارپ در تایوان معرفی شود، ژاپن که مبدأ برند شارپ است احتمالا یکی از اولین بازارهای میزبان این گوشی خواهد بود.

این تصویر فاش شده تازه علاوه بر مشخصات ظاهری و طراحی همچنین نشان می‌دهد که میان رده سطح بالای تازه شارپ از نسخه متفاوت و تغییریافته‌ای از اندروید بهره می‌برد و در بازار چین هم عرضه می‌شود. انتظار می‌رود شارپ در خلال بهار سال 2018 از این گوشی تازه رونمایی کند.