کد خبر: ۲۰۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
در سال 2016 و مدت کوتاهی پس از عرضه موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل، کاربران از بروز مشکلاتی برای میکروفون دو دستگاه خبر دادند. یکی از کارمندان گوگل طی آن زمان گفت که این مشکل به خاطر ترکی بسیار باریک در مدار مجتمع صوتی است.
در سال 2016 و مدت کوتاهی پس از عرضه موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل، کاربران از بروز مشکلاتی برای میکروفون دو دستگاه خبر دادند. یکی از کارمندان گوگل طی آن زمان گفت که این مشکل به خاطر ترکی بسیار باریک در مدار مجتمع صوتی است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ این موضوع به صورت خاص برای بسیاری از کاربران دردسرساز شد؛ چون دقیقاً زمانی که فکر می کردید همه چیز به حالت عادی برگشته و میکروفون مثل روز اول خود کار می کند، مشکل مورد بحث دوباره و به صورت اتفاقی بروز می کرد. گوگل در آن زمان معتقد بود که کمتر از 1 درصد از دارندگان موبایل های پیکسل تحت تاثیر قرار گرفته اند و مشکل آنها نیز ماه ها بعد از خرید دستگاه آغاز شده



اگرچه گوگل بعداً تلاش کرد با بهبود دیوایس های خود، این مشکل را برطرف سازد و از تکرار آن جلوگیری کند، کاربرانی که از پیش پیکسل و پیکسل اکس ال را خریداری کرده بودند هیچ راه حلی پیش پای خود نمی دیدند جز تعویض دستگاه با استفاده از گارانتی گوگل. و عدم دسترسی به گارانتی، برای برخی دیگر دردسر ساز شد.

حالا یک شرکت حقوقی کالیفرنیایی تصمیم به شکایت از گوگل به خاطر نسل نخست اسمارت فون های پیکسل گرفته و می گوید این کمپانی علی رغم آگاهی از مشکلاتی که به تجربه کاربری موبایل هایش آسیب می زدند، کماکان به فروش آنها ادامه داد و به همین خاطر، به دنبال دریافت غرامت است. این شرکت حقوقی می گوید که پس از این پرونده، گوگل را به خاطر مشکلات متعدد خانواده پیکسل 2 نیز به دادگاه می برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: