کد خبر: ۲۰۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۴

شناسایی پیکر شهید مدافع حرم پس از دو سال +عکس

پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که سال ۹۴ توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود شناسایی شد و در روزهای آینده به کشور باز خواهد گشت.
پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که سال ۹۴ توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود شناسایی شد و در روزهای آینده به کشور باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که سال 94 توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود شناسایی شد و در روزهای آینده به کشور باز خواهد گشت.



برادر این شهید عزیز در مورد نحوه شهادت می‌گوید: اولین سه شنبه بعد تعطیلات بود که مسوولین لشکر 27 محمد رسول الله(ص) خبر شهادت احسان را به ما دادند و گفتند: ایشان مفقود الجسد هستند. بعد از آخرین مکالمه او با بی سیم تقریبا 16 دقیقه بعد بی سیم دست دشمن بود.

شهید میرسیار در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

ای مردم بیدار شوید که وقت تنگ است و آن روزی که ما با پرونده اعمال خود روبرو شویم نزدیک است
ای انسانها جنگی دوباره رخ داده است
جنگی بس خطرناک تر از جنگ نظامی
در جنگ دیروز ما خمپاره ها ،موشکها، هواپیماها ، تانکها و گلوله ها دیده می‌شدند اما در جنگ امروز انها نامرئی هستند و قدرت تخریب آنها چندین برابر شده.

امروز همه آنها بروی امواج ماهواره ای سوار می شوند و روی گیرنده های تلویزیون های ما می‌نشینند و بدون اینکه خود ما احساس کنیم جوانان ما را زجر کش میکنند.

خشاب گلوله های امروز کاست نوارهایی که از آن دور دستها شلیک میشوند و تمامی این گلوله ها در قلب جوانهای ما جای میگیرد و آنها را از پای در می آورد.