کد خبر: ۲۰۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۴

آپدیت جدید ویندوز با امکان رفع 55 مشکل امنیتی عرضه می‌شود

از جمله اصلی‌ترین حفره‌های امنیتی که پوشش داده خواهد شد می‌توان به CVE-2018-0825 اشاره کرد که باگی در ساختار StructuredQuery را پوشش خواهد داد که امکان اجرای کدها را از راه دور به صورت مجازی، روی نسخه‌های مختلف ویندوز فراهم می کند. کاربرانی که از نسخه‌های پشتیبانی نشده ویندوز استفاده می‌کنند قادر نخواهند بود این حفره امنیتی را رفع کنند.
مایکروسافت در قالب برنامه جدید به روزرسانی خود قصد دارد حفره‌های امنیتی موجود در ویندوز و آفیس را در کنار ایرادهای مایکروسافت اج و اینترنت اکسپلورر رفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ از جمله اصلی‌ترین حفره‌های امنیتی که پوشش داده خواهد شد می‌توان به CVE-2018-0825 اشاره کرد که باگی در ساختار StructuredQuery را پوشش خواهد داد که امکان اجرای کدها را از راه دور به صورت مجازی، روی نسخه‌های مختلف ویندوز فراهم می کند.

کاربرانی که از نسخه‌های پشتیبانی نشده ویندوز استفاده می‌کنند قادر نخواهند بود این حفره امنیتی را رفع کنند.

از همین رو هم متخصصان امنیتی پیشنهاد می‌کنند از نسخه‌ای از ویندوز استفاده کنید که همچنان به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

در قالب سواستفاده از این حفره امنیتی، مجرمان سایبری می‌توانند انواع و اقسام محتویات آلوده را روی سیستم قربانی اجرا کنند. نرم افزار آفیس هم به روزرسانی جدیدی را برای رفع شش حفره امنیتی مهم دریافت خواهد کرد.