کد خبر: ۲۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۲

سرویس ویژه وزارت ارشاد به تندترین رسانه های ضد دولت

آینده نوشت:با وجود گذشت 4 ماه از روی کار آمدن دولت جدید، هنوز دو معاونت کلیدی این وزارتخانه دست نخورده باقی مانده است و برخی امکانات در اختیار این وزارتخانه، در حال سرویس دهی ویژه به تندترین رسانه های ضد دولت است.

بر خلاف جنجال های غیرطبیعی رسانه های منتسب به نهادهای خاص در بزرگنمایی انتصابات دولت جدید، هنوز چهره نزدیک به مشایی، نهاد کتابخانه های عمومی را تحت مدیریت دارد و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که نوعا نامش در کنار وزیر اطلاعات تندرو احمدی نژاد دیده می شود، نیز همچنان دست نخورده باقی مانده است و اکنون سرپرست اوقاف اصفهان که توسط علی جنتی منصوب شده بود، بعد از چند هفته کنار گذاشته شده است!

حجت الاسلام محمدی بعد از انتصاب مصلحی به ریاست سازمان اوقاف در دولت نهم، جانشین او در نمایندگی ولی فقیه در بسیج شد و بعد از رفتن مصلحی به وزارت اطلاعات، به جای او بر کرسی ریاست سازمان اوقاف نشست.

در همین حال خبرها حاکی است، دو مورد از افراطی ترین رسانه ها علیه دولت جدید، همچنان در ساختمان در اختیار سازمان اوقاف فعالیت دارند و هر روز با ژست خارج دولت بودن، در حال تخریب دولتند و مشخص نیست این رویه طبق کدام ضوابط شرعی و قانونی تداوم یافته است.

با توجه به ویژگی سازمان اوقاف، طبعا رئیس این سازمان که نماینده ولی فقیه هم منصوب می شود، باید با هماهنگی دوجانبه وزیر ارشاد و رهبر انقلاب تعیین شود، اما عجیب اینجاست که فرزند آیت الله جنتی چگونه هنوز امکان چنین تعاملی را نیافته است.

در این حال خبرگزاری فارس نوشت:

با توجه به اینکه فقط نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه مجوز عزل و نصب در ادارات اوقاف را دارد، حکم انتصاب سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از سوی وزیر ارشاد، ملغی شد.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، طی هفته های گذشته شاهد صدور حکم انتصاب برای سعید حسینی کوپائی به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم که برخی از نمایندگان اعتراض خود را نسبت به این حکم وزیر اعلام کردند تا جائی که خواستار پاسخ وزیر در این رابطه شدند.

فارس مدعی شده، همیشه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه در استان ها را نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تعیین می کند.

این در حالی است که امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف استان اصفهان با حکم نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف برگزار شد.

این مراسم با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولان استانی برگزار شد و از زحمات حجت الاسلام اژدری، مدیر کل سابق اداره اوقاف استان اصفهان تقدیر به عمل آمد و همچنین حجت الاسلام صادقی به عنوان مدیرکل اداره اوقاف اصفهان منصوب شد.