کد خبر: ۲۰۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۰

بررسی بهبود کیفیت دوربین های آیفون در گذر زمان

دوربین های گوشی های هوشمند آیفون به مرور زمان کیفیت عکاسی و فیلمبرداری بهتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار داده اند. در این مطلب قصد داریم کیفیت دوربین عکاسی گوشی های آیفون را در گذر زمان برای عکاسی به شما نشان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، تفاوت کیفیت عکس دوربین های گوشی های قدیمی تر آیفون در کنار کیفیت عکس دوربین های جدیدتر کاملا مشهود است. این تصاویر نشان می دهد که اپل مسیر پیشرفت و بهبود را برای دوربین گوشی های خود طی نموده است. البته یادآور می شویم که این تصاویر در نور مشابهی گرفته شده است و وضعیت دوربین های آیفون را در کنار هم نشان می دهد.

در گرفتن این تصاویر سعی شده تنظیمات همه دوربین ها مشابه یکدیگر باشد تا نتایج قابل مقایسه با یکدیگر باشد. همان طور که مشاهده می کنید، پرچمدار گوشی های آیفون یعنی آیفون 10 اپل هم مورد سنجش قرار گرفته است. به نظر شما کدام عکس گرفته شده، کیفیت بهتری دارد؟
توجه داشته باشید که ما در این مطلب مقایسه دوربین گوشی های آیفون، اکسپریا و گلکسی و هواوی را انجام نمی دهیم . بلکه همه عکس های گرفته شده از یک برند و مربوط به اپل هستند. می خواهیم یک برند مانند اپل را با خود همان برند، مقایسه کنیم. این تصاویر نشان می دهد که این برند در طی این سال ها بهبود خوبی داشته است و کاربران باید بدانند سیر تحول گوشی های خوب بازار به چه صورتی است.

تصاویر به ترتیب زمانی پشت سر هم قرار گرفته اند. گاهی ممکن است یک گوشی با تفاوت زمانی 6 ماه از گوشی بعدی به بازار آمده باشد و یا فاصله زمانی گوشی های آیفون یک سال باشد. ولی هر چه که هست، سیر زمانی در چیدمان تصاویر رعایت شده است. حتی ممکن است در یک بازه زمانی دو گوشی آیفون مشخصات یکسانی از نظر دوربین داشته باشند. برای مثال دوربین گلکسی S8 و دوربین اصلی نوت 8 در سامسونگ مشخصات یکسانی داشتند و به بازار آمدند.