کد خبر: ۲۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۷

امین زندگانی از «خانواده دکتر ماهان» گفت

بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: امیدوارم با ساخت خانواده دکتر ماهان، مردم به تماشای این اثر وطنی بنشینند و همه هوای محیط زیست واقعی را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «امین زندگانی» بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: حدود یک هفته است به گروه سریال «خانواده دکتر ماهان» ملحق شده‌ام.

وی ادامه داد: این سریال قرار است در فضای حمایت از محیط زیست ساخته شود. محیط زیستی که این روزها حالش خیلی خوب نیست و به تبع آن، ما هم حالمان خیلی خوب نیست.

بازیگر سریال «پرستاران» یادآور شد: امیدواریم که درباره حفظ محیط زیست فرهنگسازی شود و با ساخت سریال‌هایی همچون خانواده دکتر ماهان بار دیگر بتوانیم یادآوری کنیم که توانسته‌ایم فرهنگ غنی و تاریخ چند هزار ساله و مسئله احترام به محیط زیست و منابع طبیعی را حفظ کنیم.

زندگانی در ادامه با طرح پرسش‌هایی اظهار داشت: می‌خواهم چند سوال بپرسم، اینکه آیا امانت دار خوبی در زمینه محیط زیست برای نسل بعد هستیم؟ و حالا که با تخریب محیط زیست پیش رفتیم با چه رفتارهایی می‌توان آن را با سازندگی تحویل نسل بعد بدهیم.

وی ادامه داد: اگر خواستید سریال وطنی و بومی ببینید، فکر می‌کنم سریال خانواده دکتر ماهان پاسخگوی این نیاز شما باشد. امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید. این وعده را می‌دهم که مناظر زیبا و طبیعت بکر ایران - البته چیزی که از آن باقی مانده – را در این سریال خواهید دید.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: یکی از دلایلی که باعث علاقه من به حضور در سریال خانواده دکتر ماهان بود گروه و تیم خوب سازنده مجموعه است. راما قویدل از دوستان قدیمی من و کارگردانی خوب، با سابقه و دارای خانواده هنری است. همچنین این مجموعه تهیه کننده خوبی همچون بهروز خوش رزم دارد.

زندگانی گفت: بخش عمده لوکیشن‌های این سریال بر اساس برنامه ریزی در شمال کشور است و داستان تا حد زیادی در فضای زیبا و سرسبز شمال می‌گذرد . آن طور که من شنیده‌ام قرار است با حیوانات سر و کار داشته باشیم که این خیلی خوب است. همان طور که گفتند از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست و گاه انسانیت را در جایی دیگر می‌توان یافت.

وی ادامه داد: کمی مراقب انسانیت‌مان باشیم که این انسانیتی که این روزها مد شده با طبیعت بی‌رحمانه رفتار کرده است. امیدوارم مهربانی و بخشندگی را از طبیعت و حیوانات یاد بگیریم و یادمان باشد اگر اشرف مخلوقات هستیم به واسطه کلاممان نیست بلکه به واسطه شعور و تفکرمان است.

این بازیگر در پایان گفت: هوای محیط زیست را داشته باشیم و اینقدر درگیر محیط زیست مجازی نباشیم. در محیط زیست واقعی بیشتر سیر کنیم، هوایش را داشته باشیم و به آن احترام بگذاریم.

 «خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر ازهمیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.
این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.

در این سریال بهرام شاه محمدلو، حدیث فولادوند، امین زندگانی، شیوا ایراهیمی،‌لاله اسکندری بازی می‌کنند.
*فارس